Gå til innhold

En liten guide til kjøp av kvalitetsheadset


Anbefalte innlegg

  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jaja, er kanskje ikke noe liv her lengre...men ser etter et kvalitets-headsett til spilling og håper noen her kan hjelpe meg med det :)

 

At headsettet er godt lukket for lyd er veldig viktig for meg siden jeg vil høre mest mulig av det som skjer rundt meg i spillet.

 

Utenom det så er tips det viktigste :thumbup: Har sett på Sennheiser PC 350, Sennheiser HD595, Beyerdynamic DT 290, Sennheiser PC 360 Game. Så hvis noen har erfaring med noen av de så hadde det også vært hyggelig og høre :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har ikke noe særlig erfaring, men i følge forumet på head-fi.org skal de beste kjøpene for gaming i ~600 kronersklassen være:

 

*Audio-Technica ATH-M50 (svinedyrt i Norge, lønner seg vel å importere i så fall).

*Creative Aurvana Live!

 

Begge disse er circumaural, altså at klokkene går over hele øret, og dermed av en viss størrelse.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Hei

 

Har sett meg lei av at mine Koss Porta Pro blir ødelagt gang på gang på gang. Det blir alltid dårlig kontakt ved minijacken så den ene høyttaleren slutter å fungere!

 

Har lyst til å investere i noe med litt mer kvalitet som kan vare en stund! Bruker hodetelefoner ofte når jeg jogger, så jeg trenger hodetelefoner som sitter bra. Går en del i treningsmusikk med en del bass, hodetelefonene skal drives av et ipod nano 4.gen. Lydmessig er jeg egentlig ganske fornøyd med Porta Pro.

 

Anybody?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei

 

Har sett meg lei av at mine Koss Porta Pro blir ødelagt gang på gang på gang. Det blir alltid dårlig kontakt ved minijacken så den ene høyttaleren slutter å fungere!

 

Har lyst til å investere i noe med litt mer kvalitet som kan vare en stund! Bruker hodetelefoner ofte når jeg jogger, så jeg trenger hodetelefoner som sitter bra. Går en del i treningsmusikk med en del bass, hodetelefonene skal drives av et ipod nano 4.gen. Lydmessig er jeg egentlig ganske fornøyd med Porta Pro.

 

Anybody?

Beats Solo HD.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Hei

 

Har sett meg lei av at mine Koss Porta Pro blir ødelagt gang på gang på gang. Det blir alltid dårlig kontakt ved minijacken så den ene høyttaleren slutter å fungere!

 

Har lyst til å investere i noe med litt mer kvalitet som kan vare en stund! Bruker hodetelefoner ofte når jeg jogger, så jeg trenger hodetelefoner som sitter bra. Går en del i treningsmusikk med en del bass, hodetelefonene skal drives av et ipod nano 4.gen. Lydmessig er jeg egentlig ganske fornøyd med Porta Pro.

 

Anybody?

Beats Solo HD.

 

xD. love it ahhhhhhh ahhhhhh xD

 

Review of the worst thing ever

 

http://www.innerfide...ats-dr-dre-solo

 

http://www.youtube.com/watch?v=ipZY0qGrA9Y&feature=plcp

Endret av nipton
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei

***

Anybody?

Jeg ville gått for IEM. Jeg løper mye, og kunne aldri tenke meg å gjøre det med hodetelefoner.

 

Hei jeg skal kjøpe noen headset. Prisen burde være rundt 450. Har tenkt til å bruke det når jeg gamer, skyper, tar videoer jeg laster opp på youtube osv. Headsetet må ha en brukbar mic. Takk!

Creative Aurvana Live

 

Edit: Det var visst litt gamle poster jeg svarte på. Får håpe dere allerede har skaffet dere hodetelefoner.

Endret av Phileas Fogg
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • Uderzo avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...