Gå til innhold

Hvorfor er aktiv dødshjelp så fy-fy?


Anbefalte innlegg

fysiske lidelser, for.

 

psykiske lidelser, mot.

 

 

hvis en person vet at han vil dø om x antall dager, og vil gå gjennom store smerter i mellomtiden, så bør han f*** meg få lov til å gjøre slutt på det. skal ens siste dager på jord være lange dager med lidelse og fortvilelse, bare fordi staten, og de forba**a religiøse fanatikerne sier at død er en uting? hvis jeg havner i en situasjon hvor jeg dør om en uke, og ikke kan blunke uten en liter morfin, så skal jeg faen meg ikke vente ut de 7 dagene. jeg gjør heller slutt på det der og da.

 

men hvis noen er døendes, og ikke lider fysiske smerter i mellomtiden, så ser jeg ingen grunn til å gjøre kort prosess. har man en måned igjen, hvor man er i god stand, så skal man leve som man aldri har levd før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville heller ha valgt morfinen! :p Nei, seriøst. Jeg skjønner ikke hvorfor dette ikke skal være lov. Hvem sitter egentlig på toppen når det gjelder aktiv dødshjelp?

Altså, hvem kan bestemme om det er lov eller ikke?

 

Idiotisk at enkeltpersoner kan bestemme sånne ting egentlig. Det burde ha vært helt og holdent vedkommedes eget valg. Dersom vedkommede ikke er helt koko akkurat da selvfølgelig som nevnt tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...