Gå til innhold

Har du artige særtrekk/evner med kroppen din?


Glen_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Zethyr: knekke penis?! AU?!!

Innerst ved roten, på en måte i 'festet' til resten av kroppen. Ikke egentlig vondt, og ganske sjelden det sjer. Må bøyes litt bakover for at det skal inntreffe.

kan da umulig være det samme som å knekke vanlige ledd... penis har jo ingen ledd. det er bare etellerannet svamplignende vev.

 

 

Navlen til dama ser ut som en G når ho er oppreist og en liten smilende kineser når ho sitter. litt søtt egentlig :love: Og så kan ho bøye det ytterste leddet på tommelen like langt bakover som framover, altså 90grader (uten å ta på den altså)

Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, så jeg vet ikke om noen andre har skrevet det enda, men knekkelydene i "leddene" kommer ikke av at leddene gnisser sammen. Det er leddvesken elns som lager lyden.

Lenke til kommentar

Eneste jeg har som ikke følger "malen" er at jeg kan knekke alle leddene i fingrene uten å kjenne noe som helst. (Som mange andre også ikke gjør.)

 

Har en ganske ålreit kropp liksom, ikke noe mongo. Fikk 1,5cm langt strekkmerke ovenfor kneet pga trening. Mer vet jeg ikke om.

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, så jeg vet ikke om noen andre har skrevet det enda, men knekkelydene i "leddene" kommer ikke av at leddene gnisser sammen. Det er leddvesken elns som lager lyden.

Jeg har hørt at det er et undertrykk i leddhulene (eller hva det nå heter inni der) som blir utjevnet når man knekker fingre/andre ledd.

 

Jeg knekker forresten ingenting, unntatt tåleddene når jeg har sittet lenge foran PC'en.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har vel superbevegelige ankler og håndledd. Kan blandt annet legge tommelen på den siden av armen pulsåren ligger, men også på motsatt side.

 

Har også en stor pigmentflekk rett under ene rumpeballen.

 

Jeg kan "riste" med øynene, men av en eller annen grunn er det ikke alltid det fungerer.

 

Jeg er sikker på at jeg har deformert brystkasse, men det er nok bare hypokonderen i meg som overbeviser meg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...