Gå til innhold

Har du artige særtrekk/evner med kroppen din?


Glen_

Anbefalte innlegg

Slatters, hjertefeil, lungefeil, ene øyelokket er forskjellig fra det andre :dontgetit:

Oj, du har pakken full ja :ermm:

 

Om meg:

Hm... Det ene kneet mitt er litt mer "knokete" enn det andre.

Tuppene av begge langfingrene (altså det siste leddet) bøyer seg utover :D

Jeg må også unngå å bruke tannpirker på venstre bakerste jeksel, fordi jeg får sånn "klø meg i tannkjøttet med en tannpirker eller andre skarpe gjenstander-mani" om man kan kalle det det. Det gir en sånn god/vondt følelse i tannkjøttet, og jeg klarer lissom ikke å stoppe før det blir vondt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: Zethyr: knekke penis?! AU?!!

Innerst ved roten, på en måte i 'festet' til resten av kroppen. Ikke egentlig vondt, og ganske sjelden det sjer. Må bøyes litt bakover for at det skal inntreffe.

hvis du lurer meg til å prøve noe jeg ikke bør prøve nå så!!!!! :p

Jeg glemte å nevne at det kun kan inntreffe hvis du surrer inn penishodet i stålull, og gnir fort rundt i åttetall...misc9.jpg

Lenke til kommentar
EDIT: Zethyr: knekke penis?! AU?!!

Innerst ved roten, på en måte i 'festet' til resten av kroppen. Ikke egentlig vondt, og ganske sjelden det sjer. Må bøyes litt bakover for at det skal inntreffe.

kan da umulig være det samme som å knekke vanlige ledd... penis har jo ingen ledd. det er bare etellerannet svamplignende vev.

 

 

Navlen til dama ser ut som en G når ho er oppreist og en liten smilende kineser når ho sitter. litt søtt egentlig :love: Og så kan ho bøye det ytterste leddet på tommelen like langt bakover som framover, altså 90grader (uten å ta på den altså)

Lenke til kommentar

Om dette er særlig interessant eller artig, kan nok bestrides, men her er iallfall litt fakta om meg:

  • Har fuglebryst (pectus carinatum?), noe som jeg finner utrolig irriternede :thumbdown:
  • Bilyd på hjertet
  • Nedsatt syn på høyre øyet med 20% (astigmatisme) :(
  • Er omtrent kronisk forkjølet, skjønt det er ikke bekreftet av lege

Tror jeg bør slutte av der ...

Endret av aadnk
Lenke til kommentar
*snipp, snapp, snute*

kan da umulig være det samme som å knekke vanlige ledd... penis har jo ingen ledd. det er bare etellerannet svamplignende vev.

Det er derfor jeg skvatt når jeg kjente det første gangen også. Kan godt være ei sene i spenn eller noe??

Merk; det er innerst, inn mot magen/beina.

Lenke til kommentar
Det er derfor jeg skvatt når jeg kjente det første gangen også. Kan godt være ei sene i spenn eller noe??

Merk; det er innerst, inn mot magen/beina.

vel, uten å reflektere mer over akkurat det så kan vi sikkert bare si at det ikke er noe alvorlig :wee: Spør klara klok hvis du bekymrer deg.

Lenke til kommentar

lille fingrene mine er skjeve de er bøyd inn mot ringe fingeren.

 

når jeg sykler så hører jeg en knekk lyd i det høyre kneet når jeg trår på.

(det gjør også litt vondt)

 

får ofte litt vondt\ubehag i kneet når jeg skater lenge.

 

har vondt i huet etter skolen(uansett).

 

altid stive skuldre.

 

har altid blåmerker på leggene.(egentlig uten grunn noen ganger også)

 

har en lillefinger(venstre)som aldri har vært bra siden morra mi tok sikringa fordi jeg nektet og legge meg og satt foran pcen.

og jeg slo selvfølgelig hardt i veggen(igjennom veggen faktisk, bare gipsvegger da) gjort det flere ganger, men den fingeren har aldri vært så lenge vond

Endret av DarkStarr
Lenke til kommentar

Særtrekk evner :

 

Kan Fokusere / Defokusere på vilje samt lage større / mindre pupiler.

Kan også styre hjerterytmen til en viss grad men må konsentrere veldig (meditasjon).

Mangler en knokkel på ringfingeren, høyre hand etter en selvforsvarsepisode (ouch).

Brist på Ryggvirvel, samt lekasje på en av "putene" i ryggen (sykkelulykke).

Lenke til kommentar

Hmm la meg se:

 

-Har HØY smerte terskel.

-Har en ganske så robust kropp men pingle føtter. Kan sikker løpe gjennom vegger og altmulig men vandre litt med dårlige sko i fjell eller noe og eg har føtter som verker til de grader og får ofte vannblemmer og drit!

-Kan holde meg bigtime. Ofter går eg ikke på dass (2'ren) på gjerne 2 dager og hvis eg er på ferie eller noe kan det gå så langt som 4-5dager. :ermm:

-Kunne få "ann" opp på kommando før men nå tør eg ikke å prøve i tilfelle eg ikke skulle klare det. :p :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...