Gå til innhold

Har du artige særtrekk/evner med kroppen din?


Glen_

Anbefalte innlegg

Har du noen spesielle, rare, morsomme eller litt bisarre ting ved kroppen din som du vil dele med andre? Tenker på småting som en føflekk som ser ut som et ansikt eller et ledd som kan gjøre rare ting... Mange har slike artige særtrekk ved kroppen sin, og det kan kanskje være artig å høre om?

 

Jeg mener på ingen måte å lage et freakshow her, ber ikke noen fortelle om ting de ikke vil at andre skal vite om/skammer seg over og vil ei heller henge ut noen på noe vis... Jeg tenkte bare det hadde vært artig å ha en tråd om dette. Correct me if i'm wrong.

 

så jeg får vel begynne selv. Tar bare noe jeg kommer på i farten.

-Jeg veit det ikke er så veldig unormalt, men de midterste tærne mine (som ikke har noe navn?!(langetåa?)) er lenger enn de andre... jeg har holdt på å brekke den mange ganger når jeg sparker borti dørterskler. Hos de fleste er vel stortåa lengst.

-Jeg kan "tvinge" øynene mine til å skjelve, altså bevege seg i alle mulige retninger veldig fort... ser litt freaky ut, men er sikkert ikke noe uvanlig.

-Skuldrene mine lar seg presse halvveis ut av ledd. Ser litt sært ut.

 

Jeg veit at tittelen ble litt dårlig, men jeg fant ikke på noe bedre. heng meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, ikke så spesielt men jeg har to ca 1,5 cm høye "klumper" rett under hvert kne. Det kommer av kraftige voksesmerter som mindre, og det hendte jeg krasjet med pultene i disse klumpene. Det gjorde sinnsykt vondt og de er fortsatt litt ekstra følsomme for påkjenning.

 

Er også verdt å nevne at magemusklene mine på venstre side (sett ovenfra), er mye tydeligere og markerte enn de på høyre side. Det er irriterende og jeg kan ikke skjønne hvorfor.

Lenke til kommentar
Tja, ikke så spesielt men jeg har to ca 1,5 cm høye "klumper" rett under hvert kne. Det kommer av kraftige voksesmerter som mindre, og det hendte jeg krasjet med pultene i disse klumpene. Det gjorde sinnsykt vondt og de er fortsatt litt ekstra følsomme for påkjenning.

slatters(eller no sånt)

har det jeg også

jeg også faktisk, merker ikke no til det.

Lenke til kommentar
Tja, ikke så spesielt men jeg har to ca 1,5 cm høye "klumper" rett under hvert kne. Det kommer av kraftige voksesmerter som mindre, og det hendte jeg krasjet med pultene i disse klumpene. Det gjorde sinnsykt vondt og de er fortsatt litt ekstra følsomme for påkjenning.

slatters(eller no sånt)

har det jeg også

jeg også faktisk, merker ikke no til det.

Jeg også, h***etes vondt hvis jeg kjører dem inn i f.eks. pulten, eller skal sette meg ned på kne.

Edit: leif har fest i dag, ja...

Edit2: Tror det heter Schlatters, faktisk. :)

Endret av |/|etallica
Lenke til kommentar
Tja, ikke så spesielt men jeg har to ca 1,5 cm høye "klumper" rett under hvert kne. Det kommer av kraftige voksesmerter som mindre, og det hendte jeg krasjet med pultene i disse klumpene. Det gjorde sinnsykt vondt og de er fortsatt litt ekstra følsomme for påkjenning.

slatters(eller no sånt)

har det jeg også

jeg også faktisk, merker ikke no til det.

Jeg også, h***etes vondt hvis jeg kjører dem inn i f.eks. pulten, eller skal sette meg ned på kne.

Edit: leif har fest i dag, ja...

jeg er heldigvis ferdig med det for en stund siden,

men det hender jeg får vondt når jeg løper.

Lenke til kommentar

øh. har et kne som skrangler som ei boble fra 70-tallet. falt på isen. så jeg kan ikke bøye meg, kan heller ikke løpe. minisken er mer eller mindre defekt for tiden. ;)

det knepper liksom inne i kneet. som om noe holder på å dette ut av ledd.

 

kan ''knekke'' fingrene, tærne, nakken og knærne.

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar
Tja, ikke så spesielt men jeg har to ca 1,5 cm høye "klumper" rett under hvert kne. Det kommer av kraftige voksesmerter som mindre, og det hendte jeg krasjet med pultene i disse klumpene. Det gjorde sinnsykt vondt og de er fortsatt litt ekstra følsomme for påkjenning.

slatters(eller no sånt)

har det jeg også

jeg også faktisk, merker ikke no til det.

Jeg også, h***etes vondt hvis jeg kjører dem inn i f.eks. pulten, eller skal sette meg ned på kne.

Edit: leif har fest i dag, ja...

jeg er heldigvis ferdig med det for en stund siden,

men det hender jeg får vondt når jeg løper.

Var et par dager jeg faktisk ikke klarte å gå. Har hatt det et år nå. Men kjenner ikke så mye til det når jeg løper lengre, bare noen ganger. :)

 

Savner allikevel det å kunne f.eks. krype gjennom trollet på Tusenfryd. :p

Lenke til kommentar

Kan "knekke" tærne, anklene, knærne, hoftene, penis, fingrene (tre ledd i tomlene), håndleddene, høyre albue, ryggen mellom skuldrene, nakken, kjeven (gjør forresten permanent vondt helt opp til ørene), ++

 

Har ei lilletå som er større, mer krokete og rødere enn den andre.

 

Har evnen til å 'utjevne trykk' i ørene uten å gjøre noe annet enn å stramme riktig muskel i kjeven.

 

Er som oftest for varm når andre synes det er passe temperatur.

 

... Kommer ikke på mer i farten.. =/

Lenke til kommentar

skal vi se...

sånn cirka alle ledd i kroppen "knekker" _veldig_ lett, og knirker godt når jeg f.eks skal reise meg opp fra en go stol.

Mest behagelig: Når jeg vrir meg sånn at ryggraden "knekker" helt fra halebeinet og opp mellom skulderbladene! :love:

 

...Kanskje ikke så veldig uvanlig, men..

 

Edit:

og så har jeg seks hjørnetenner, fire oppe...slik at jeg har bare to "vanlige" tenner fremme, og så kommer hjørnetennene, ser ganske vampyrisk ut.. :p

 

og så har jeg "kronisk bihulebetennelse", og nesten konstant senebetennelse i venstre håndledd! :(

(godt det ikke er høyre :roll:)

Endret av carnage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...