Gå til innhold

Alder på WoW'ere


Skal du spille WoW retail? I så fall: Hvor gammel er du?  

313 stemmer

  1. 1. Skal du spille WoW retail? I så fall: Hvor gammel er du?

    • 5 - 10
      4
    • 11 - 15
      39
    • 16 - 20
      144
    • 21 - 25
      76
    • 25 - 30
      30
    • 31 - 40
      18
    • over 40
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjaldt en tier til en kaffe, seriøst.

Jeg stod der helt naken ca. som en liten dverg og danset og

lagde lyder for han.

 

Så bare gav han meg ^^

 

Tigging? Muligens, men det gikk hvertfall.

Han var med meg og gjorde non quests også.

muligens hvis de gjør det på humoristisk vis... :)

 

eller en NE stripper på en tavern, da vanker det penger da:P

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

18 år her. jeg kan oppføre meg fjortiss og jeg kan oppføre meg "voksent". når jeg spiller WoW så oppfører jeg meg ganske "voksent" og skikkelig. men noen ganger våkner 9 åringen i meg også "lamer" jeg en kar :D

 

men f.eks på IRC kanalen wow.no @ Qnet så kan jeg oppføre meg som den barnslige fjortissen. (^c^,)

Lenke til kommentar

23

 

Har ikke inntrykk av at snittet har vært under 20 i Closed Beta i alle fall, men vi får nå se.

 

Tiggere får ingenting av meg. Jeg kan godt gi utstyr hvis jeg ser at noen trenger eller lignende, men når folk kommer bort til meg, åpner trade vindu og sender en tell med "Give me money plz" får de avslag. Prøver å fortelle dem at det ikke akkurat er måten man gjør et godt inntrykk på. Spesielt i overgangen fra CB til FB var det mye tigging. Det er kanskje ikke så rart. Nye spillere som så alle 50-60-ene "overalt". Blir nok ikke et like stort problem i retail.

Lenke til kommentar
men f.eks på IRC kanalen wow.no @ Qnet så kan jeg oppføre meg som den barnslige fjortissen. (^c^,)

ikke så rart, når kanalen drives av noen idioter av moderatorer, maktsjuke tosker som banner deg hvis du er uenig med dem, når du VET at de tar feil.

Nei, sitter der selv for å høre diskusjoner om WoW, men når de modererer kanalen for å fortelle at alle som prater er "jævla amøber" så er det bare å dra.... Huff

Lenke til kommentar

Er 19.

Prøver å være så høffelig som mulig, så ofte som mulig. Da blir du alltid respektert av "motparten".

Har egentlig ikkje opplevd veldig mye fjortis-folk ennå... bortsett fra det dei som skriker i general chatten osv. Dei fleste normale folk som en møter er hjelpsome og greie, akkurat som i rl. :yes:

 

 

Edit: Litt endringer ;)

Endret av ac_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...