Gå til innhold

Alder på WoW'ere


Skal du spille WoW retail? I så fall: Hvor gammel er du?  

313 stemmer

  1. 1. Skal du spille WoW retail? I så fall: Hvor gammel er du?

    • 5 - 10
      4
    • 11 - 15
      39
    • 16 - 20
      144
    • 21 - 25
      76
    • 25 - 30
      30
    • 31 - 40
      18
    • over 40
      2


Anbefalte innlegg

men f.eks på IRC kanalen wow.no @ Qnet så kan jeg oppføre meg som den barnslige fjortissen. (^c^,)

ikke så rart, når kanalen drives av noen idioter av moderatorer, maktsjuke tosker som banner deg hvis du er uenig med dem, når du VET at de tar feil.

Nei, sitter der selv for å høre diskusjoner om WoW, men når de modererer kanalen for å fortelle at alle som prater er "jævla amøber" så er det bare å dra.... Huff

Helt enig. Tror ikke den mentale gjennomsnitts alderen er så høy der..

 

Er 17 btw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er 21

 

Spillte US open beta og la merke til hvor god stevningen var blant spillerne.

En gang var jeg i kamp mot murlocks, gikk litt hp tapt, plutselig kommer en paladin bort å healer meg og stikker av før jeg får takket. Meget hyggelig.

Ikke opplevd noen som spammer på general chatten heller.

 

I FB Europe fikk jeg samme intrykk, alle var hjelpsomme. Hyggelige å prate med. Ga meg vei retninger osv.

 

 

Det er egentlig av den grunnen til at jeg bestillte WoW, i tilleg til at det er et suverent spill.

 

Vil nesten tro dette er spillet hvor "gamle kara" vil hygge seg med.

Lei av CS fjortiser nå... selv om klanen jeg er med i styres av 14 åringer, men de er utrolig voksne for alderen.

Så voksne ungdommer finnes, og de vil vi ha flere av.

Lenke til kommentar

Husker ikke hvor jeg leste det, men mener å huske at noen hadde gjort en undersøkelse der de hadde kommet fram til at 24 var gjennomsnittsalderen på online gamere. Vil tro at den er en en mindre i WoW enn andre MMORPG's fordi veldig mange av battle.net ungene kommer til å spille dette MMO spillet kun fordi det er et blizzard spill.

 

Er forsåvidt 21 selv, i US beta syns jeg folk oppførte seg mye bedre enn i EU beta. Tror dette er fordi at du ikke har den fjortis haugen med unger som på død å liv skal fortelle alle andre i general chat at de er fra det og det landet og spør etter andre fra samme land. Og som regel ender det opp med en diskusjon om hvilket land som er best.

 

Edit: Fikk besøk av skriveleif

Endret av Obi-Wan
Lenke til kommentar

Er 17. Har aldri opplevd noen som ikke kan oppføre seg. Ble positivt overaska når jeg først prøvde WoW. Alle var veldig hyggelige og det hender ofte at en priest springer forbi og gir deg forskjellige buffs. Har selv tigget en gang, det var siste dagen av FB og ville bare prøve ut crossbowen. Manglet syv sølv og spurte høflig de som var rundt meg. Fikk da ti sølv av en i level 40. Som sagt er de fleste veldig hyggelige folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...