Gå til innhold

Spiller folk fortsatt BF 1942?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spilt 1942 MYE, men spiller det veldig sjeldent nå lenger. Mimrer tilbake på mine jeep-stunts på "capture the flag-servere". Tror en del fiender ble litt overasket når jeg kom susende i maksfart utenfor en skrent, mens allierte henta flagget og vi stakk av før noen fikk sagt bløtekake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, har hatt det installert i uminnelige tider. Annenhver dag inne og rocker, omaha beach er bare tingen da! :thumbup:

Liker du ohama beach i bf1942 gjør du i buksa når du prøver Ohama Beach: Charlie Sector i Forgotten Hope.

Skrevet (endret)

Spiller litt BF'42 ja, men må inrømme at det går mest i modifikasjoner (les: DC:F og FH)

EDIT: Men når BF2 kommer (med mindre EA screwer opp for DICE... igjen) treffer nok spillet hylla.

Endret av Odland81
Skrevet

Det er litt lenge siden jeg har spilt det nå, men spiller det av og til.

Men det er jo heslt DC jeg spiller når jeg spiller det da.

Skrevet

ja har spilt wow i to mnd nå. Og før det var det BF hver dag fra det kom ut...moddene self...men nå skal jeg spille BF igjen..må hvile wow litt..

Men det som er så teit er at BF ikek takler 1280X1024 oppløsning. Noe jeg bør ha siden jeg har 19" LCD. Noen av dere som har 19" LCD? Og hvilken oppløsning spiller dere BF på?

Skrevet

Har ikke prøvd Forgotten Hope, bare Desert Combat, og GRU for en skrekkelig mod. Skal ikke lage dette til noen diskusjon om akkurat DC, men for min smak var det grusomt. Skal hente FH og se hvordan den er :yes:

Skrevet

Kommer nok til å slutte å spille '42 når BF2 kommer (med mindre det flopper). Kanskje jeg tar meg en omgang i ny og ne, men BF2 kommer til å rage høyest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...