PoWerFeeD Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Alliance: +Kjenner byene mye bedre +Mer oversiktelige byer +mer "carebares" +Alle jeg kjenner skal være Alliance -Mer "n00bs" Horde: +"røffere" faksjon -Uoversiktelige byer -Undercity er stygg +Undead rogue Så har jeg spilt en human priest til lvl 46, så jeg kjenner quest og alliance ekstremt godt. Noen som har noen andre argumenter som kan få meg til å slå meg til ro? Skal være rogue, går jeg Horde blir det Undead (Canibalism, Forsaken will!!). Går jeg alliance er jeg litt usikker. Gnome (escape artist) eller NE (shadowmeld og dodge)-
haarod Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Dette blir som å spørre "AMD eller Intel, hjelp!!!" eller "Hva er best av Radeon og GeForce??? Plzzz svar fort dA!!!!" Uoversiktlige byer? Alle byene er da like oversiktlige syns nå jeg.
PoWerFeeD Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Det er jo ikke som en ATI eller NVIDIA.. Undead roguen er jo den beste roguen som er. Vil nå jeg si. Er det noen store norske horde klaner? Som rekruterer. En stor klan vil jo absolutt hjelpe på til quester osv. Men alle er vel 100% enige om at SW og IF er med oversiktelig en Undercity? Ogrimar har jeg ikke så stor erfaring med. Men den virker "lettere" å finne fram i. Alt en egentlig trenger er de rette trainer's, bank og AH. Å som undead er det vel ikke problem å reise fra Undercity til Ogrimar?
Kultom Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hvorfor være god når man kan være ond og ikke bli straffet for det? Og jeg syntes nå spesielt Orgrimmar og kanskje Darnassus(elns) er mye mer oversiktlige enn f.eks Stormwind som er helt forferdelig. Alle byer blir man uansett veldig fort kjent i. Men det er som man sier over, liker du å være ond, og er sterk velger du Horde. Og går til våre fedres haller med ære og blodtørst. Er du kylling følger du de svakes vei. edit: Nei det er ikke noe problem å reise fra undercity til orgrimmar. Trainers finner du lett i ALLE byer ved å spørre guard. Og da mener jeg LETT. Endret 8. februar 2005 av bugbear
wizzcat Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Horde byene er ikke så fryktelig vanskelige å navigere i så snart du begynner å kjenne dem. Undercity er jo helt symmetrisk så der er ingen problemer. Thunder Bluff er også ganske grei, alle sjappene er veldig samlet. Orgrimmar er vel den byen som de fleste klager over, og jeg innrømmer at å finne en spesiell butikk ikke alltid er så lett, men du bruker som oftest bare en håndfull av dem og lærer raskt hvor de er. Ellers så er de viktigste punktene for horde (imo): Horde er mindre (forholdet er visstnok 1.7:1) Mindre n00bs (veldig viktig punkt imo) hardc0re, alliansen er bare pingler og mammadalter Du kan banke ræva til kompisene dine! Det er forøvrig veldig mange undead rogues, nesten halve horde er undead. Selv liker jeg orc/troll questene mye bedre, men jeg har bare spilt undead til lvl12. EDIT: Zeppelin fra porten i Org til porten i Undercity, tar bare noen min. Ganske viktig hvis du er hyppig bruker av auksjonshuset. Endret 8. februar 2005 av wizzcat
Gainwardrobe Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) 1.Alle byer er lette etter du har spillt fraksjonen i en uke eller noe. 2. Aliance er langt ifra for pingler! Smak og behag. 3. Har du spillt alliance en stund, ville jeg kanskje gått for horde i retail. Endret 8. februar 2005 av Gainwardrobe
Zindre- Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hvorfor være god når man kan være ond og ikke bli straffet for det? Ingen raser er onde, vi vet ikke en gang om the forsakens er det. Selv liker jeg Alliance, fordi det er flere folk der (mange flere å gjøre quests sammen med). Liker også rasene der bedre, horde ser ganske stygge ut, rett og slett. Og jeg føler sterkt for å drepe alle "gnomer suger, bwahha, de er små fotballer".
nåvi Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Trainers finner du lett i ALLE byer ved å spørre guard. Og da mener jeg LETT. Der er jeg redd du tar feil. Mange trenere finnes kun i en by. Weaponstrainer f.eks trener forskjellige ting i hver by. Skal du ha leatherworking over 150 må du til Darnassus eller et sted langt ute i en contested sone for å finne en trener. Druid trener finnes ikke i IF ihvertfall. Listen er lang...
Jan Åge Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Horde: - The Barrens = mye løping - "Kjedeligere" Terrain - Litt kjipe byer, utseendemessig - En del "Wannabe" 1337 spillere, fordi alle de "beste/kule" skal spille horde - Vanskelig å finne grupper til instances o.l. siden horde folka er så spredt - Bare 1 class som kan bruke mail til lvl 40 - Crossroads er ofte et ettertraktet raidemål + Kan soloe mange quester siden det ikke er så mange som spiller Horde + Orc Male dansingen + Shaman, God klasse i PvP/PvE + Alle instancene er lett tilgjengelige + Rask tilgang på båt/zeppelin til Eastern Kingdoms Alliance: + Paladin, Fasinert av hellige krigere + Idylliske, kulere og mer varierte områder/landskap + Kule Gryphons + Flotte, oversiktlige byer som Stormwind og Ironforge + Motbevise at Alliance ikke er "n00b-fest 8k" + Alliance har faktisk kulere raser, utenom "You-know-what" + Selv om instancene er mer spredt er det som oftest lettere å finne grupper der - Gnomes - Human Male ser ut som bodybuildere selv om de er mage o.l - Finnes seff endel drittunger som tror de er noe her også. - altfor mange folk til tider, negativt ved fullførelse av diverse quests Det ble kanskje litt subjektivt/usaklig til tider, men det er jo bare min (og de jeg spiller med sin) mening . Jeg har sikkert glemt en del, men forhåpentligvis fått med det viktigeste. PS: Hater når folk ikke setter buyout på auksjoner i AH. Det burde vært påbudt. Takk. Endret 8. februar 2005 av Jan Åge
haarod Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Helt enig. Auctions uten buyout er noe dritt. Håper egentlig ikke det blir AH i alle byene. Det kan f.eks. være i Darnassus og IF på alliance, og Orgrimmar og Undercity. Da er det en på hvert kontinent, men en på hvert sted er bare tull. Mye morsommere med masse liv i en by.
Thsan Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Sier som en fyr på pvp serveren sa etter at masse high lvl allaince raide crossroads. "Better to get owned, than to be Alliance" Synes Horde er tøffest. Og Barrens er jo bare digg da, hvertfall vis du har skinning. Og der er alltid kult å ta n00b paladins, og paladins generelt. Har aldri hatt problemer med å skaffe meg group til instancer. Og det kommer alltid folk til Crossroads, noe jeg synes er positivt fordi det alltid er action der. Men er litt synd at den quest givern står ved inngangen. Har ofte funnet at hu har blitt knerta av en eller annen tulling. Men hu komer fort tilbake !
Borgnjold Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hmm.. Alliance bare tullinger? Jeg vil generelt si at det er mye mer morsomt å spille alliance. + Mye letter å finne frem + Enklere å queste + Færre folk med "attitude" + Folk generelt mye mer hjelpsomme + Paladiner.. trenger jeg si mer? PALADINER Horde: Har diskutert dette med en kompis, som spiller Horde: + shamans.. en helt fenomenal klasse (hvis du vet å spille den riktig) + troll.. de er bare kuuule.. YAMAAAN Ellers er det mye smak og behag. Kommer nok an på om man liker "Hordelandskap" eller "Alliancelandskap". Jeg likte best grafikken/stremningen i alliance områdene, og det var til slutt det som gjorde at jeg valgte å spille alliance.. PS! Paladinere er bare helt UBER! Så hvis du planlegger å powergame deg raskt opp for så å spille en annen klasse, er dette et soleklart valg som char nr1 Håper bare jeg får flyttet over char ene mine fra den amerikanske serveren jeg nå spiller på innen alt for lenge P Endret 8. februar 2005 av Borgnjold
Gainwardrobe Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 - "Kjedeligere" Terrain- Litt kjipe byer, utseendemessig kk. Syns du? Dette er veldig subjektivt...som du selv sa
Kim Roger Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 ta å bli horde, trengs alltid flere hordes. siden vi kommer til å bli i mindretall (basert på fordelinga av raser på betaen)
Kultom Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Trainers finner du lett i ALLE byer ved å spørre guard. Og da mener jeg LETT. Der er jeg redd du tar feil. Mange trenere finnes kun i en by. Weaponstrainer f.eks trener forskjellige ting i hver by. Skal du ha leatherworking over 150 må du til Darnassus eller et sted langt ute i en contested sone for å finne en trener. Druid trener finnes ikke i IF ihvertfall. Listen er lang... Ja, men sa jeg at man fant alle trainers der? eller sa jeg at det var lett å finne dem...
Tåkefyrste Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Alliance: +Kjenner byene mye bedre +Mer oversiktelige byer +mer "carebares" +Alle jeg kjenner skal være Alliance -Mer "n00bs" Jasså, da kjenner du bare n00bs du da? Seriøst, å si at det er fler n00bs som velger alliance blir som å si at fler n00bs velger Intel foran AMD (for å bruke eksempelet til HKoN-) Kun en smakssak
Donkey Kong Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Derfor valgte jeg horde: -Det er gøyere å raide en alliance landsby og slakte ALLE du ser som horde enn omvendt. Det er HORDE som er de slemme som skal slakte ned for fote, ikke alliance -Guilden min er Horde-guild -Gnomes (hvorfor er de med? ser ut som barn) - Finnes det noe gøyere enn å kysse på en alv female mens du selv er en stygg orc? Eneste kjipe er at horde females(med unntak av noen få undead) er skikkelig stygge. Alliance females ser ut som supermodeller. Iallefall avene
Zindre- Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hvorfor være god når man kan være ond og ikke bli straffet for det? Ingen raser er onde, vi vet ikke en gang om the forsakens er det. Til Donkey Kong.
Tåkefyrste Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) -Det er gøyere å raide en alliance landsby og slakte ALLE du ser som horde enn omvendt. Det er HORDE som er de slemme som skal slakte ned for fote, ikke alliance selvfølgelig skal alliance raide og kvitte seg med de forferdelige blodtørstige hordies! Kvinner og barn også, for the light :!: Endret 8. februar 2005 av apollox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå