Gå til innhold

Counter-strike the movie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir nesten 100% garantert en forbanna drittfilm :p . altså cs er bra pgs gameplay, det har ingen historie som man kan basere en film på. men hadde vært kult om de lissom hadde laget map som f.eks cs_assault i filmen, som et ekte gisseldrama og så hadde swat styrket lissom infiltrert bygningen. men tror uans ikke den blir en stor hit hos meg. cs er på dataen, ikke på hjemmekinoen :p

Skrevet

Dette er bare en spøk. BBspot var først ute (tror jeg iallfall) med denne "nyheten". Deretter har folk latt seg lure og skrevet om det på sine websider rundt om.

Siterer BBspot

BBspot is a satirical news and comedy source and meant to be funny. If you are easily offended, gullible or don't have a sense of humor we suggest you go elsewhere.
Skrevet
Dette er bare en spøk. BBspot var først ute (tror jeg iallfall) med denne "nyheten". Deretter har folk latt seg lure og skrevet om det på sine websider rundt om.

Siterer BBspot

BBspot is a satirical news and comedy source and meant to be funny. If you are easily offended, gullible or don't have a sense of humor we suggest you go elsewhere.

lewl!

Skrevet

Om det hadde vært sant så er jo konseptet lite bra da...

Terrorister vs Anti-Terrorister...alle dør på eine sida...og det samme skjer opp igjen. Slik går det i 30 minutter før dei setter seg ved det runde bord og bestemmer neste område dei skal kjempe i, som også varer i 30 minuttar.

Skrevet

The movie will focus on an international SWAT team assembled to stop a group of terrorists. However, before successfully foiling a bombing, the group must first face the internal challenges that threaten to tear it apart: The loudmouth beginner struggling for acceptance, the Team Killer who must face the consequences of a fatal accident, and the insecure wonder-kid accused of being gay.

Lol. Hadde jo vært litt morsomt hvis det hadde vært fakta. Men kanskje ikke så lett å lage en helaftens film av det for å si det sånn :p

Herr Brun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...