nord Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) JA, jeg ble også sjokkert når jeg så dette.. http://halflife2.filefront.com/news/Counte...eal_Inked;15729 edit: ja, dette er bare en spøk. the Team Killer who must face the consequences of a fatal accident, and the insecure wonder-kid accused of being gay. -tviler på at dette havner i en film, right? Endret 8. februar 2005 av nord
A.J Green Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Dette skal jo være ekte film. Med unntak av litt animasjon. Kan bli gøyalt dette her.
Gunnar_ Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 witty banter noo, another Adam Sandler "movie". Meet the Counters, now in cinema
A.J Green Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Jeg stusset litt over at Ben Affleck og Colin Farrell var huge fans av CS men. Kan dette bare være bogus?
anon12234 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 blir nesten 100% garantert en forbanna drittfilm . altså cs er bra pgs gameplay, det har ingen historie som man kan basere en film på. men hadde vært kult om de lissom hadde laget map som f.eks cs_assault i filmen, som et ekte gisseldrama og så hadde swat styrket lissom infiltrert bygningen. men tror uans ikke den blir en stor hit hos meg. cs er på dataen, ikke på hjemmekinoen
ErlendRU Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 blir nesten 100% garantert en forbanna drittfilm enig..! men må jo få den med seg uansett da
ASDASDKL2131 Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Dette er bare en spøk. BBspot var først ute (tror jeg iallfall) med denne "nyheten". Deretter har folk latt seg lure og skrevet om det på sine websider rundt om. Siterer BBspot BBspot is a satirical news and comedy source and meant to be funny. If you are easily offended, gullible or don't have a sense of humor we suggest you go elsewhere.
Ksungam Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Dette er bare en spøk. BBspot var først ute (tror jeg iallfall) med denne "nyheten". Deretter har folk latt seg lure og skrevet om det på sine websider rundt om. Siterer BBspot BBspot is a satirical news and comedy source and meant to be funny. If you are easily offended, gullible or don't have a sense of humor we suggest you go elsewhere. lewl!
Lonely Wolf Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 JA, jeg ble også sjokkert når jeg så dette.. http://halflife2.filefront.com/news/Counte...eal_Inked;15729 Det der var ikke akkurat noe sjokk!! Tipper vi følger en gjeng gutter i en klan som er med i CPL og blir trua med livet viss di ikke taper!"
Zeph Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Om det hadde vært sant så er jo konseptet lite bra da... Terrorister vs Anti-Terrorister...alle dør på eine sida...og det samme skjer opp igjen. Slik går det i 30 minutter før dei setter seg ved det runde bord og bestemmer neste område dei skal kjempe i, som også varer i 30 minuttar.
Kenny000 Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Dette er de eneste registrerte filmprosjektene om Counter Strike på IMDB: http://imdb.com/find?q=counter%20strike;tt=on;nm=on;mx=20 Virker ikke som om det er noe nye filmer om temaet da. Den nyeste er jo fra 2001. IMDB plerier jo også å være meget tidlig ute når det skal lages film. Så på meg virker det netsen om at det ikke er planlagt noen ny CS film..
Herr Brun Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 The movie will focus on an international SWAT team assembled to stop a group of terrorists. However, before successfully foiling a bombing, the group must first face the internal challenges that threaten to tear it apart: The loudmouth beginner struggling for acceptance, the Team Killer who must face the consequences of a fatal accident, and the insecure wonder-kid accused of being gay. Lol. Hadde jo vært litt morsomt hvis det hadde vært fakta. Men kanskje ikke så lett å lage en helaftens film av det for å si det sånn Herr Brun
Åsmund Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 jeg må se den ialefall Hører folka sier"need backup" og andre ting blir spesielt tror jeg.
A.J Green Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 jeg må se den ialefall Hører folka sier"need backup" og andre ting blir spesielt tror jeg. Det er bare kødd alt sammen. Les litt lengre opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå