Gå til innhold

Bestillt fra CDON.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, jeg får ikke sett ordre-status hos cdon, men det er jo mulig det er firewallen min som blokker no cookies eller ett eller annet. Jeg bestilte derfra før jeg dro på jobb i dag morges. Og de har i hvert fall kjørt visa'n på meg allerede. Trodde ikke de hadde lov til det før pakka var sendt, så kanskje man er heldig? :)

Lenke til kommentar
Hmmm, jeg får ikke sett ordre-status hos cdon, men det er jo mulig det er firewallen min som blokker no cookies eller ett eller annet. Jeg bestilte derfra før jeg dro på jobb i dag morges. Og de har i hvert fall kjørt visa'n på meg allerede. Trodde ikke de hadde lov til det før pakka var sendt, så kanskje man er heldig? :)

Leste på cdon at første gang man bestiller noe så må man vente til 12.00 dagen etterpå for å se ordrestatusen.

Endret av goggys
Lenke til kommentar
bestilte fra cdon.no den 26.nov. men ordrestatus har stått på: ikke sendt siden 1.desember el no :S

samme her, og står fortsatt som ikke sendt. Noen her inne som har bestilt CE og fått status "Varene Pakkes" ?

 

Fikk forøvrig dette i svar fra cdon.com når jeg spurte om vi vil ha spillet på fredag.:

 

"Hei Marius,

 

Det vil ankomme i din postkasse på releasedatoen.

Jeg har hermed genåbnet dit kundenummer så din ordre kan blive sendt ud til

dig.

 

Mvh Helene

CDON.COM Kundeservice "

 

La meg si det slik, at hvis jeg ikke har det på fredag eller lørdag, så skal jeg vise til denne mailen.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...