Gå til innhold

Bestillt fra CDON.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmz.. når jeg så den gode CE her på en post på forumet, så fikk jeg lyst på den også gitt :p

 

Hva er det ekstramaterialet som følger med da?

Er det noe som kan være til en fordel i spillet liksom eller er det bare ting og tang for "syns" skyld? :)

tror nok det er for sent for din del, hvis du ikke er heldig og finner en lokal sjappe... Nettbutikkene var utsolgt rundt månedsskiftet november/desember i fjor.

Lenke til kommentar
sendt 08.02.2005  :love:

og du har ikke fått det enda? ok, da er det bare jeg som drømmer om å få det i morgen da.... damn

får det imorra ;)

sikkert nok... mitt ble sendt igår, så jeg hadde trodd jeg ville få det imorgen (all post bruker somregel 2 dager hit). Men av en eller annen merkelig grunn så tar cdon.com sin post 3-4 dager :| typisk

Lenke til kommentar
sendt 08.02.2005  :love:

og du har ikke fått det enda? ok, da er det bare jeg som drømmer om å få det i morgen da.... damn

får det imorra ;)

sikkert nok... mitt ble sendt igår, så jeg hadde trodd jeg ville få det imorgen (all post bruker somregel 2 dager hit). Men av en eller annen merkelig grunn så tar cdon.com sin post 3-4 dager :| typisk

vi håper på det beste, apollox :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe... jeg bestilte fra cdon.no på tirsdag. Igår fikk jeg en festlig mail om at de var utsolgt allikevel (ordren min hadde stått som "ikke sendt" til da). Endte opp med å kjøpe et eksemplar på Byporten klokka åtte i dag tidlig.

Moralen er vel å ikke stole på websjapper på store utgivelser. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...