Gå til innhold

Bestillt fra CDON.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saken er vel at CDON, og også andre nettsjapper og andre butikker ikke har lov å selge spillet før den 11 februar? De har selvsagt lov til å selge, men altså ikke å gi deg det i hånden. Dette er ikke typisk for WoW, men gjelder alle spill.

 

Jeg tror ikke noen her skal basere seg på å ha spillet liggende i postkassen på torsdag, det det faktisk er fredag som er dagen de har lovet oss det.

Lenke til kommentar
Saken er vel at CDON, og også andre nettsjapper og andre butikker ikke har lov å selge spillet før den 11 februar? De har selvsagt lov til å selge, men altså ikke å gi deg det i hånden. Dette er ikke typisk for WoW, men gjelder alle spill.

 

Jeg tror ikke noen her skal basere seg på å ha spillet liggende i postkassen på torsdag, det det faktisk er fredag som er dagen de har lovet oss det.

Ja, men da bør de sende det i morgen eller på onsdag da. Så hvis man har "ikke sendt" på ordrestatusen sin på onsdag er det jo liten sjanse for at man får det innen fredag.

Lenke til kommentar

har ikke fått den statusen på cdon ennå men bryr meg ikke så veldig mye, spillte i eu beta og us beta så jeg har jo fått testet det litt.

 

pluss de har begynnt å pakke knights of the old republic II hos cdon gleder meg like mye til det.

 

uansett har forhånds bestillt i fra cdon før de pleier å levere på utgivelses datoen, maks dagen etter, merk at dette er min erfaring det betyr jo ikke at det skjer for alle.

 

jeg bestillte ca 18 desember i hvertfall så regner med at jeg har det innen 1 uke noe som ikke gjør noe, får jo spillt det uansett og da vil det være litt mindre kø på starter questa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...