Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

dette er helt latterlig gjort av dem. Skulle aldri begynnt å se på den møkkaserien. Sikkert over et halvt år til vi virkelig får vite hva som foregår på øya :roll:

Hvorfor er det latterlig?

Klart de lager en cliffhanger slik at flest mulig ser på Lost neste sesong også. Dette er helt vanlig, og mange (om ikke de fleste) tv-serier gjør akkurat det samme.

 

I usa har de fleste serier en pause om sommeren, og begynner med en ny sesong i sept/okt, ihverfall de som går på de store kanalene. De mindre kanalene (feks. sci-fi channel) utnytter dette og starter seriene sine når de "store" har ferie (feks. Stargate som begynner i juli).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja dette var en opptur fra forrige episode! :)

 

bare en dobbelt episode igjen nå..!

 

 

hadde trøbbel med lyden på min versjon, men fant heldigvis raskt en syncfix så jeg slapp laste ned på nytt.

Hvordan (litt mer konkret) fikset du lyden på episoden? Jeg har samme problem selv.

Lenke til kommentar
dette er helt latterlig gjort av dem. Skulle aldri begynnt å se på den møkkaserien. Sikkert over et halvt år til vi virkelig får vite hva som foregår på øya  :roll:

Hvorfor er det latterlig?

Klart de lager en cliffhanger slik at flest mulig ser på Lost neste sesong også. Dette er helt vanlig, og mange (om ikke de fleste) tv-serier gjør akkurat det samme.

 

I usa har de fleste serier en pause om sommeren, og begynner med en ny sesong i sept/okt, ihverfall de som går på de store kanalene. De mindre kanalene (feks. sci-fi channel) utnytter dette og starter seriene sine når de "store" har ferie (feks. Stargate som begynner i juli).

Det er latterlig fordig jeg regnet med å få vite ALT i løpet av en uke nå. Og jeg får det ALLTID som jeg vil. :roll: Nå må jeg vente så lenge, at jeg til slutt driter i den andre sesongen, har skjedd flere ganger med andre filmer/serier/spill.

 

Derfor.

Lenke til kommentar

Jo, jeg. :!:

 

Men seriøst.Utrolig spennende serie. Skulle ønske den andre sesongen allerede var ute. :cry:

 

 

Forresten. det "dyret", er nesten bekreftet å være et mekanisk monster som skal passe på øya. For de som ikke har fått det med seg ;)

Endret av asad
Lenke til kommentar

Det er bare en sak jeg har lyst til å spørre dere om. Jeg starter ikke en ny tråd ettersom den sikkert blir stengt allikevel. Lost var jo ment som bare 1 sesong i starten, ikke sant? De fant ut etterhvert som det ble populært at de skulle lage en sesong 2? Jeg tror egentlig det bare er sprøyt. Jeg mener, det ser jo ut til at historien i denne serien er nøye gjennomtenkt. Hva tror dere om dette?

Lenke til kommentar

Hva spør du om bare er sprøyt?

At det egentlig var planlagt at det skulle komme en sesong 2?

Hvis ja så..:

 

Vel, jeg har ikke peiling men jeg tror ihvertfall at det var sånn at den ble så populær at dem bestemte seg for å lage enda en sesong.

Men du må jo huske at det er flere som lager de forskjellige episodene, derfor blir det jo enda flere ideer ;)

Nuvel.. Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
ja nå virker det som om alt samler seg, alle tilbakeblikkene samles. tror (og håper) det blir mindre tilbake blikk i denne dobbeltepisoden, og heller mer fokus på det som skjer på øya.

Enig.

Jeg bryr meg lite om livshistorien til personene på øya. Ihvertfall nå som sesong 1 er ferdig så føler jeg at vi ikke trenger å vite mer.

Men det var trossalt noen av episodene som jeg syntes det var bra at du fikk tilbakeblikk på.. Hurley f.eks.

Lenke til kommentar
De siste episode har vært ganske døve må jeg si. Utenom 24 da...

Du mener vel episode 23, siden det er den sist viste episoden?

 

PS. Lurer på hva dobbelepisoden (24/25 - Exodus 2/3) på slutten inneholder?

 

Hva i all verden skal få oss til å vente i spenning på Sesong 2?

 

Jeg har noen teorier:

 

--------------------- Spolerings-advarsel ---------------------------

 

Dynamitten åpner ikke luka, men like før "de andre" kommer så åpner den seg av seg selv. Alle som ville gjenne seg under luka kommer seg ned i den og får lukket den fra innsiden. Så raser "de andre" på yttersiden (mange lyder). Så vil folk ut, men luka åpner seg ikke. De er fanget. (skummelt) Når det gjelder flåta så tipper jeg at vind og havstrømmer fører dem tilbake til øya, men på et helt annet sted. Der tipper jeg de finner haledelen av flyet og kanskje spor etter resten som på mystisk vis har forsvunnet. Det er sagt at en skal dø neste episode. Hvem blir det? Kanskje Swayer siden han blir igjen på stranda?

Lenke til kommentar
--------------------- Spolerings-advarsel ---------------------------

 

Dynamitten åpner ikke luka, men like før "de andre" kommer så åpner den seg av seg selv. Alle som ville gjenne seg under luka kommer seg ned i den og får lukket den fra innsiden. Så raser "de andre" på yttersiden (mange lyder). Så vil folk ut, men luka åpner seg ikke. De er fanget. (skummelt) Når det gjelder flåta så tipper jeg at vind og havstrømmer fører dem tilbake til øya, men på et helt annet sted. Der tipper jeg de finner haledelen av flyet og kanskje spor etter resten som på mystisk vis har forsvunnet. Det er sagt at en skal dø neste episode. Hvem blir det? Kanskje Swayer siden han blir igjen på stranda?

Jeg blir ikke overrasket om det skjer. Veldig bra teori, Simen1. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...