Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var jeg ferdig med å se episode 22. En helt grei episode, fikk jo vite en del interessante ting. Håper at neste episode forklarer mer om den merkelige luka i jungelen og hvorfor Walt ikke vil at den skal åpnes.

Hvorfor fikk vi aldrig se hva som kjedde når Lock var med den og den begynnte å lyse?

 

Noen som vet hva som kunne ha gjort at den lyste, eller hvorfor?

 

Jeg vet så mye at det har noe med de "ulykkes tallene" å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på det. Det er noe der nede og det virker som om det er sperret inne. Walt vet et eller annet om hva som venter der nede, ettersom han ikke vil de skal åpne den. Nesten på slutten av episode 22, når han snakker med Michael, sier han at de må bort fra øya. Akkurat som om han frykter hva som skjer når Lock og resten av gjengen får åpnet luka. Merkelig. Gleder meg veldig til neste episode. Håper vi får litt mer innsikt i hva som egentlig skjer på den øya.

Lenke til kommentar
svarten heller, nå ser det ut til at den fyfy siden jeg har brukt for å skaffe meg tv serier har falt i grus.. :realmad:

 

skulle ønske det var en lovløs avdeling her på forumet der man kunne spørre folk hvilke torrent sider de bruker! :D

 

men men.

Dårligt at me ikke kan snakke om torrent på dette forumet. Det er jo ikke så ulovlig :!: bare litt :!:

 

MEn det var synd at den torrent siden ble nedlagt :cry: Brukte den ganske mye jeg :cry:

 

Men tilbake til topic. Min teori om Walt er at han klarer å se fremtiden. Derfor brente han flåten pga noe ville skjedd med dem. Men nå kommer jo "the other" tilbake igjen. Så nå vil Walt komme seg vekk fra øyen :hmm:

 

Don't woory !! I Exodus del 2 og 3 så skal de sprenge om luken og vi får vite hva som er i luken :dribble::dribble:

 

Gleder meg...

Lenke til kommentar

Det jeg tipper på er at om de sprenger luken, så ser vi noe über-spennende, så er det sesongslutt..

visst sesongen ender med bare nye spørsmål og ingen svar så klikker jeg altså..

Jeg er ganske sikker på at den kommer til å ende med spørsmål.

Mer ikke ikke helt sikker - men ganske ;)

Lenke til kommentar

Så klart blir det spørsmål i sessongslutten. Det er typisk amerikansk.

Det kan man se på hvordan LOST er bygd opp og hvordan de spiller kortene sine, også.

 

Det går ganske tregt nå. Vi har fått mange svar hittil, men det mangler en god del spennende igjen!

Lenke til kommentar

Var en som netopp skrev noe som gjorde meg litt bekymret.

 

 

De skal ikke lage en sesong TIL?Altså, vi får ikke vite en dritt av hva som egentlig foregår i denne sesongen på slutten, bare litt.

 

Hvis det er tilfelle, så angrer jeg på at jeg har begynnt å se på denne serien.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...