Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg begynner og miste tålmodigheta her nå.. denne episoden var rett og slett kjedelig! :hrm: syns bare de haler det ut nå.

 

Så klart er det noe mystisk med Walt, han har jo noen spesielle evner, det har vi jo fått vite i tidligere episoder. Veet ikke om jeg tror helt på den tv-norge teorien, tror heller bare Walt fikk et lite glimt av va som skjer når Lock åpner den luka. Derfor han sa til faren at de måtte komme seg bort derfra på slutten.

 

edit: den sphere teorien virker jo fornuftig, men håper og tror ikke det er greia.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som merker at CBS trolig har bedt produsentene av LOST om å drøye avsløringer og poenger mer og mer slik at denne populære serien skal vare lengst mulig?

 

Håper ikke dette tar helt av slik som Xfiles gjorde. I starten ante man jo at ting skulle bli nøstet opp etter hvert, men mot slutten av serien ble det bare en spagetti av uoppnøstede tråder som gjorde alt uoversiktlig og mindre interresant. Jeg håper ikke LOST lider samme skjebne, og heller lager en verdig oppklaring/slutt etter sesong 2.

Må si meg enig i den...

Men synes det allikevel er underholdende og spennende å se på, men poengene er få...

Lenke til kommentar
svarten heller, nå ser det ut til at den fyfy siden jeg har brukt for å skaffe meg tv serier har falt i grus.. :realmad:

 

skulle ønske det var en lovløs avdeling her på forumet der man kunne spørre folk hvilke torrent sider de bruker! :D

 

men men.

veit hva slags side du snakker om (hvis ikke flere er borte).. brukte den jeg å.. :cry:

Lenke til kommentar

det er vel tre episoder igjen? utifra det jeg så på tvtome hvertfall.

 

link

 

edit: den siste er en dobbelt episode ja. skjønner. ;)

 

Newt32: tror du virkelig at de ikke har spillt inn 2 episoder frem i tid? går jo ikke akkurat direkte heller da.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...