Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ett lite problem med Photek UI-en.

Har tre "chatbokser" nederst ikke sant. Men når jeg åpner World Map, forsvinner to av dem noen ganger.

Noen som har opplevd det samme, eller er det bare meg? :dontgetit:

Skrevet

Er det på World Map det skjer? Har problemet, men har ikke klart å isolere det før nå. Driver og lager nye hele tiden, og de jeg har nå har jeg hatt siden tidlig på lørdag, noe som er ny rekord. ^^ Kan hende det har blitt ordnet nå.

Skrevet

Spørsmål om Bartender3:

1. Kan jeg få en barene til å "skifte" buttons, når jeg skifter stance? Slik som det gjør orginalt.

2. Kan jeg assigne key bindings til stances? Finner ikke "Stance bar" i key bindings oversikten.

Ellers kan jeg si at Bartender3 virker veldig bra, men kan jeg ikke iallefall løse punkt 1.. blir det nok ikke noe av.

Skrevet
Spørsmål om Bartender3:

1. Kan jeg få en barene til å "skifte" buttons, når jeg skifter stance? Slik som det gjør orginalt.

2. Kan jeg assigne key bindings til stances? Finner ikke "Stance bar" i key bindings oversikten.

Ellers kan jeg si at Bartender3 virker veldig bra, men kan jeg ikke iallefall løse punkt 1.. blir det nok ikke noe av.

7473802[/snapback]

stance baren går under "spesical keys" tror jeg... det gjør værtfall Rogue`s stealth

Skrevet

Har problemer med å disenchante for tida...

"xxx has been blocked from an action only available to the Blizzard UI." .. og om eg disabler og reloader så dukker samme feilmelding opp for neste addon.. og neste og neste..

Skrevet

Ja, jeg trykker bare ignore.. Synes dette er dårlig av blizz, og fjerne addons som feks ingen guild hadde tatt KT uten, tviler på at de fleste hadde klart C`thun uten engang.

OG DETTE VET BLIZZARD

Skrevet

Har noen et godt UI for en som er vant med gypsymod sin enkelhet og minimalistisk utseende? Har blitt veldig veldig gla i dette UI'et..og trist nå når det ikke funker lengre.

Skrevet
Har noen et godt UI for en som er vant med gypsymod sin enkelhet og minimalistisk utseende? Har blitt veldig veldig gla i dette UI'et..og trist nå når det ikke funker lengre.

7479970[/snapback]

Gypsy ligger delvis oppdatert her. :-)

Skrevet (endret)
for store fonts kanskje? prøv å sett ned font størrelsen

7480655[/snapback]

Hmm.. usikker på hvordan jeg gjør det da.. Jeg bruker modden CleanFont som ordner sånt.. kanskje jeg kan stille UI scale da?

edit: ClearFont var det visst den het.

Endret av superreven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...