Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

får ikke til å vise min egen health, og dem i party mitt, samme når jeg møter players i bg, så viser ikke healthen dems?

kun grønn streken, vil ha hvor mye health dem har max, og hvor mye dem har igjen?

 

går det ann å gå en slik mod?

har en som virker på mobs, men virker ikke på meg selv,. partys, og palyers fra andre siden

Lenke til kommentar

Har for tiden SPARTAN jeg også og jeg er rogue men etter patchen er Bartender3 blitt merkelig, egentlig så er hele pakka blitt helt... tarda...

Som sagt er jeg rogue og når jeg f.eks ambusher folk og kommer ut av stealth så skifter den ikke ut av stealth mode actionbaren... har den der og kan ikke gjøre noe... så lurer egentlig på om noen vet om en addon som funker like fint som Bartender3 gjorde -FØR- patchen.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
får ikke til å vise min egen health, og dem i party mitt, samme når jeg møter players i bg, så viser ikke healthen dems?

kun grønn streken, vil ha hvor mye health dem har max, og hvor mye dem har igjen?

 

går det ann å gå en slik mod?

har en som virker på mobs, men virker ikke på meg selv,. partys, og palyers fra andre siden

8691515[/snapback]

 

må vel bli mobhealth3 det, funker etter 2.1 patchen. og pass på å kryssa av på "status bar text" på interface options i wow

Lenke til kommentar
Noen som har en grei UI-pakke for casters/mage?

8688534[/snapback]

Anyone? :)

8695551[/snapback]

 

Dårlig med pakkeløsninger nå rett etter patchen.

Lite som har blitt oppdattert.

Jeg brukte en fra ui.worldofwar.net , men der er alle pakkene fjærna.

Lagde meg en egen løsning fordi ingenting av det jeg hadde fungerte.

Vil du ha en pakke er det nok bare å vente til den kommer. :)

Lenke til kommentar
Noen som har en grei UI-pakke for casters/mage?

8688534[/snapback]

Anyone? :)

8695551[/snapback]

 

Dårlig med pakkeløsninger nå rett etter patchen.

Lite som har blitt oppdattert.

Jeg brukte en fra ui.worldofwar.net , men der er alle pakkene fjærna.

Lagde meg en egen løsning fordi ingenting av det jeg hadde fungerte.

Vil du ha en pakke er det nok bare å vente til den kommer. :)

8696681[/snapback]

Oki. ;) Får vel nesten bare gjøre det da. Kan noen linke meg til en STC som fungerer? Har leita rundt, men finner ingen som funker..? Ikke oppdatert det heller?

Lenke til kommentar

Ser at det har kommet ny versjon av sct. Har ikke lastet den ned enda, så jeg vet ikke om den er bugfri.

Har som deg sliti med den jeg hadde.

Fikk den til slutt til å fungere ved å enable sct fra Blizzard i config menyen.

Skal teste den nye versjonen som ble sluppet 24.5 etter jobben.

 

Her er link til sct. :)

(scroll ned)

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen addons som gjør det mulig å flytter loot vinduet, social, character vinduet rundt? gymnast, mobile frames funker ikke

8689510[/snapback]

Bruk Bongos, bare kutt ut toolbar-delen om du bruker noe annet. Mye enklere å ha med å gjøre enn MoveAnything (som er knotete, nesten ned på Discord-nivå).

Lenke til kommentar
Kan hende jeg spør dumt her, men hvilken funksjonalitet er det SCT har som ikke ingame varianten til Blizzard har?

8697388[/snapback]

Man kan endre posisjon, størrelse. Man har 3 (4 med SCDT) forskjellige "frames" hvor man kan bestemme hva som skal komme hvor. Den viser andre ting som du kan legge inn hvis du har over middels erfaring med addons.

 

Imo, så er Blizzard sin veldig primitiv og rett og slett stygg.

Lenke til kommentar

Ny pc, nye addons og ny class :dribble:

 

jeg spiller nå på en lvl 62 rogue som kommer til å bli main, trenger noen rogue addons, stunwatch etc. om noen har eller vet om en nice UI pakke med Unitframes, action bars og non andre nice ting, si ifra :) Tusen takk til den som hjelper :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker Prat-addonen til chatboksene mine. Når folk snakker ser det nå slik ut hos meg:

 

[Furrydruid,2] Hello mate

[Discodruid,3] Hi

[Wombatwarrior,4] Are we good to go?

[Discodruid,5] Yeah, go go

 

Hvordan i alle dager får jeg vekk telleren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...