Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg syns å huske det har blitt diskutert her før, men jeg våger meg frempå igjen:

 

Finnes det en addon som gir en egen target frame for de forskjellige Raid-symbolene, slik at f eks jeg kan velge at de targetene som er marked med skull, stjerne og måne kommer på en liste under hverandre, og at de skifter etter hvert som party/raid-leader skifter på raid-symbolene?

Lenke til kommentar
jeg syns å huske det har blitt diskutert her før, men jeg våger meg frempå igjen:

 

Finnes det en addon som gir en egen target frame for de forskjellige Raid-symbolene, slik at f eks jeg kan velge at de targetene som er marked med skull, stjerne og måne kommer på en liste under hverandre, og at de skifter etter hvert som party/raid-leader skifter på raid-symbolene?

8652653[/snapback]

 

Slik jeg skjønner det finnes det ingen måte å finne ut hvilket raidsymbol en mob har. Du kan sette raidsymbol med en kommando, men du kan ikke hente det ut igjen. Jeg regner med det er en restriksjon de har satt med vilje for nettopp å hindre det du leter etter. Hvilket synes å være en totalt meningsløs restriksjon.

Lenke til kommentar

Noen som veit mitt problem??

 

Jeg har ikke spilt wow på ett halvt år, da jeg spilte funka CT_Mod og alt det der, men nå funker det ikke.

Det er bare rødt i Addons på wow.

Jeg prøver å legge til nye oppdaterte versoner, men ikke noe kommer.

Hva har skjedd?? Evnt. noen som kan gi meg en guide helt fra bunn hvordan man gjør det??

 

(Har ikke lest alle postene så veit ikke om det er gjort allerde!)

Lenke til kommentar
Noen som veit mitt problem??

 

Jeg har ikke spilt wow på ett halvt år, da jeg spilte funka CT_Mod og alt det der, men nå funker det ikke.

Det er bare rødt i Addons på wow.

Jeg prøver å legge til nye oppdaterte versoner, men ikke noe kommer.

Hva har skjedd?? Evnt. noen som kan gi meg en guide helt fra bunn hvordan man gjør det??

 

(Har ikke lest alle postene så veit ikke om det er gjort allerde!)

8657421[/snapback]

 

Huk av den boksen med "Load out of dates addons" i høyre hjørne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...