Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ute etter en addon som gir meg litt mer informasjon ifbm stats på utstyr, slik at det i framen for itemet jeg har valgt, ikke bare kommer opp "+24 critical strike rating", men at den også kompletterer det med hvor mye % det utgjør. Noen som kan tipse om en slik en?

Lenke til kommentar

En kompis av meg har en addon som viser antall sekunder det er igjen på cooldownsa hans.

 

Så hvis det f.eks er igjen 5 sec. CD på en ability, vil det stå "5" på ikonet til den abilityen.

 

Er det noen som vet hva den addonen heter? Klarte som vanlig ikke å finne den selv >.<

Lenke til kommentar
En kompis av meg har en addon som viser antall sekunder det er igjen på cooldownsa hans.

 

Så hvis det f.eks er igjen 5 sec. CD på en ability, vil det stå "5" på ikonet til den abilityen.

 

Er det noen som vet hva den addonen heter? Klarte som vanlig ikke å finne den selv >.<

8605925[/snapback]

Du tør ikke å spørre kameraten din da? :p

 

Selv bruker jeg CTmod for CD visning på skillsa. Ellers så funker bartender også veldig bra.

Lenke til kommentar

OmniCC er vel den vanligste Cooldown Counteren. Den fungerer på det meste, og selvfølgelig også på standard blizzard-bars.

 

Jeg ser etter er Decursive versjon som faktisk fungerer. Jeg har prøvd den offisielle fra WowAce, men den fungerer ikke med curses. Den fungerer fint på poisons på druiden min, men den merker ikke curses når jeg er på magen.

Jeg tenker her på den nye versjonen av Decursive med MiniUnitFrames eller hva de kaller det.

Lenke til kommentar
Når jeg bruker Cartogapher og ser på lootlista til bossene, kommer det opp røde tall i stede for items for halvparten av resultatene. Vil det bare si at jeg ikke har sett itemene linket enda? Er det mulig å fikse det på noen måte?

8609997[/snapback]

 

Trykk et par ganger på de røde tallene, så kommer itemene opp

Lenke til kommentar
En kompis av meg har en addon som viser antall sekunder det er igjen på cooldownsa hans.

 

Så hvis det f.eks er igjen 5 sec. CD på en ability, vil det stå "5" på ikonet til den abilityen.

 

Er det noen som vet hva den addonen heter? Klarte som vanlig ikke å finne den selv >.<

8605925[/snapback]

Du tør ikke å spørre kameraten din da? :p

 

Selv bruker jeg CTmod for CD visning på skillsa. Ellers så funker bartender også veldig bra.

8606347[/snapback]

Joda, men han "vet ikke" :p

Jeg får lete litt til, poster link hvis jeg finner den i så fall :)

Lenke til kommentar

hey.

etter noen problemer med wow måtte jeg slette alt så nå har jeg ikke addons, HJELP hehe

 

men jeg trenger noe som viser health til mobs, og players,

trenger en timer, på spells osv

og som viser på dem jeg angriper hva dem er, som demon, elemental osv

er pally så vært fint med noen pally addons oxo

takker

Endret av KeyanZa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...