Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, hvordan extractet dere mappene?

 

Addons-mappa skal i ei mappe som skal hete Interface.

 

Altså:

C:\Program Files\World of Warcraft\Interface\

 

Der skal addonsmappa ligge, uforandret.

 

WTF mappa skal ligge sånn:

 

C:\Program Files\World of Warcraft\

 

Den må dere åpne (viktig!) og gå inn i hver enkelt mappe. Der har jeg navngitt med:

 

"Insertaccounthere" og "insertcharacterhere", "insertserverhere". Uten disse med riktige navn så vil ikke UIen fungere.

 

Når jeg tenker over det kan det hende at jeg ikke har med server, dette er viktig. Første mappa skal hete din account, andre skal hete din server, tredje skal hete din karakter, inni der skal tekstfiler og "SavedVariables" ligge.

 

Litt rotete forklart, men jeg håper dere skjønner. Bare slett og extract på nytt hvis det trengs.

Lenke til kommentar
Jeg laster opp alle brukte addons og WTF-mappa.

 

WTF

Addons

 

Fant bare WinAce på PCen, så det kan hende at unzippingen går problematiusk.

8733837[/snapback]

Veldig bra add on oppsett. Det er vel abre å ta backup kopi av wtf og add ons mappa og så erstatte dem med de to linkene?

8735275[/snapback]

Beklager dobbeltpost, men blir ryddigere slik.

 

Ja, men du må forandre konto, server og karakternavn inni WTFmappa.

Lenke til kommentar
Jeg laster opp alle brukte addons og WTF-mappa.

 

WTF

Addons

 

Fant bare WinAce på PCen, så det kan hende at unzippingen går problematiusk.

8733837[/snapback]

Veldig bra add on oppsett. Det er vel abre å ta backup kopi av wtf og add ons mappa og så erstatte dem med de to linkene?

8735275[/snapback]

Beklager dobbeltpost, men blir ryddigere slik.

 

Ja, men du må forandre konto, server og karakternavn inni WTFmappa.

8735361[/snapback]

Ok, takk for kjapt svar og bra addons. :thumbup:

Lenke til kommentar

Den grå linja nederst heter FuBar, kan bare fjernes/skjules/flyttes. Ikke noe problem.

 

Det er en addon der som heter Henge, lastet ned ved en feil. Skikkelig drittaddon, bare å slette

 

Edit: Hamaestra: Ta backup av den gamle WTF-mappa, skal sjekke om jeg finner ut noe feil i morgen tidlig.

 

Edit2: Men for all del, lagre den gamle WTF-mappa et annet sted, men bytt den for å prøve UIen, fjerne alle gamle WTF-filer.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Den grå linja nederst heter FuBar, kan bare fjernes/skjules/flyttes. Ikke noe problem.

 

Det er en addon der som heter Henge, lastet ned ved en feil. Skikkelig drittaddon, bare å slette

 

Edit: Hamaestra: Ta backup av den gamle WTF-mappa, skal sjekke om jeg finner ut noe feil i morgen tidlig.

 

Edit2: Men for all del, lagre den gamle WTF-mappa et annet sted, men bytt den for å prøve UIen, fjerne alle gamle WTF-filer.

8735470[/snapback]

Har fiksa backup. Fant ut jeg må ha min egen Conifg.wtf mappefor å få riktig grafikkinstillinger etc. Eneste problemet nå er å få din konfigurasjon av add onen.

Lenke til kommentar
Den grå linja nederst heter FuBar, kan bare fjernes/skjules/flyttes. Ikke noe problem.

 

Det er en addon der som heter Henge, lastet ned ved en feil. Skikkelig drittaddon, bare å slette

 

Edit: Hamaestra: Ta backup av den gamle WTF-mappa, skal sjekke om jeg finner ut noe feil i morgen tidlig.

 

Edit2: Men for all del, lagre den gamle WTF-mappa et annet sted, men bytt den for å prøve UIen, fjerne alle gamle WTF-filer.

8735470[/snapback]

Har nå gjort som du forklarte ovenfor, men alt ser helt merkelig ut enda. :hmm:

post-45676-1180472655_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg kan sjekke litt for å se hva som har gått galt, men jeg får ikke gjort noe med det før kl. 11 i morgen.

 

Lofnes: Ser et par addons på FuBaren jeg ikke har tatt med, slettet/flyttet du dine gamle WTF-mapper, slik at KUN mitt innhold var der?

8735552[/snapback]

Hva ser du da? Ja, jeg har kun innhold fra deg. La inn enda en gang for å prøve, men er fortsatt samme problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...