Gå til innhold

Den lille druid tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du bruker trinket, og stacker opp 3 ganger, så får lifebloom utnyttet den trinketen helt til lifebloomen faller av, noe den ikke vil gjøre om du fornyer den hele tiden ;o

9655359[/snapback]

åssen trinket er det vi snakker om her da?

9655454[/snapback]

Essence of the Martyr f.eks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du bruker trinket, og stacker opp 3 ganger, så får lifebloom utnyttet den trinketen helt til lifebloomen faller av, noe den ikke vil gjøre om du fornyer den hele tiden ;o

9655359[/snapback]

åssen trinket er det vi snakker om her da?

9655454[/snapback]

med +healing use.

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Er det Combat Feral som er best til å levle med?

Skrevet

Et kjapt spørsmål fra en forholdvis noob Druid, men har 70 Lock.

Kjører full feral, men lurer på om jeg trenger å trene weapon skill på våpenet som jeg bruker før jeg går over i cat/bear form.

Gjør jeg samme skade med 1 i weaponskill som feral eller må jeg ha maks weaponskill for å få fullt utbytte?

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hvor viktig +hit er i forhold til tanking? Da spesielt i Kara. Tankegangen min er mindre miss = høyere threat. Så langt har jeg ikke lagt noe arbeid i å øke +hit ratingen på min druid.

Og hvor mye helse/armor er et minimum, for en druid, for i det hele tatt å starte med tanking i Kara?

Skrevet

Køyrer ikkje pve, so veit meir eller mindre ingenting om kor viktig hit rating er.

Ang hp og armor har eg vore med som tank i karazhan med ca 14k hp 23k armor, unbuffed vel og merke. Det har gått heilt fint, i starten i alle fall, aldri gjort so mykje i karazhan. Viktig at du har nok defence. 415 dersom du har 3/3 på Survival of the Fittest.

Skrevet
Køyrer ikkje pve, so veit meir eller mindre ingenting om kor viktig hit rating er.

Ang hp og armor har eg vore med som tank i karazhan med ca 14k hp 23k armor, unbuffed vel og merke. Det har gått heilt fint, i starten i alle fall, aldri gjort so mykje i karazhan. Viktig at du har nok defence. 415 dersom du har 3/3 på Survival of the Fittest.

Takker for svar. Målet mitt er 14K hp og 22K armor (selvbuffet) pre Kara. +415 defense har jeg hatt lenge, så det er ikke noe problem. Endog +38 resilience.

Etter det jeg har forstått så sies det at du bør ha minst 30% dodge for heroics og Kara. Akkurat nå har jeg 27.34% dodge i bearform (mangler fortsatt +35AGI på tankemacen min, utgjør +2.38% mere dodge). Kommer talentet 2/2 Feral Swiftness med 4% ekstra dodge i tillegg til dette?

Skrevet

Hmm, ser ut som vi kan shifte fra en form og rett til en annen form i neste patch :dribble: Altså, feks feral charge, shifte på vei bort. Blir jo catcharge med interrupt.

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Uhm... Wannabeclasses med instant changing? Gief nerf? xD

Gjest medlem-77217
Skrevet

Let me guess. Rogue?

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Let me guess. Rogue?

Var det før ja :p

Skrevet
Er det noen som har testet ut 2.3 med sin feralspeccede druide? En kompis av meg gjorde det i dag, og han fikk 300 mer attack power i catform...

Alle AP items i 2.3 har fått et lite boost. Jeg er resto selv, men alle mine feralitems er litt bedre. F.eks. staff'en som dropper i SSC har i 2.3 noe sånt som 992 AP ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...