Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Husker på lvl 55 hadde jeg omtrent bare blått gear. Hadde rundt 800ap og 26% crit :p Var heftig å pvpe der ja, tilogmed før mangle kom. Savner druiden litt, men etter bearform nerfen har jeg omtrent ikke spilt.

Druid ble dog litt 'easymode' med første 'revisjon' av bear mangle. 1800mangle på en warlock på lvl 63 :p

8974905[/snapback]

 

Den bearform nerfen var bare bull :p

 

Det var bare en god nerf for så å gi en skjult buff etterpå.

 

Til meg så gikk dette sånn:

19000 armor --> 17500 armor --> 23000 armor

 

Såeh, gg blizzard :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk du ikke nytt gear i mellomtiden da?

8978202[/snapback]

 

Nei egentlig ikke, bare mye nytt restogear.

 

Men hadde jo akkurat det gearet som ble buffa til helvete :p

 

(Som thoriumweave cloak, clefthoof settet, braxxis staff (mer stam), Manimals clinch, Huskerikkenavnetpåglovsene (vendu noesånt), Bracers ble og buffa :p

Lenke til kommentar
Hvordan er min druid? Ikke kommenter navnet, men builden/itemene iog si hva som burde byttes ut etc?

8984582[/snapback]

 

Mitt tips til deg er å skaffe deg leatherworking! Dette tjener du MYE på gear-wise i den levelen du er i nå. Senere også. Ellers er gear egentlig noe du får i quests. Ikke noe som er verdt å grinde etter! Det går vel naturlig! :)

Lenke til kommentar
Hvordan er min druid? Ikke kommenter navnet, men builden/itemene iog si hva som burde byttes ut etc?

8984582[/snapback]

Selv om du sier at jeg ikke skal kommentere navnet, så gjør jeg det. Herregud for et idiotisk navn.

 

Skaff deg nytt melee weapon og ny head. Du kan se etter den leather headen som dropper i ZF

 

Også kan du kjøpe den blå 45 macen på AH, 20str 10stm og noe fire resist.

Lenke til kommentar
Hvordan er min druid? Ikke kommenter navnet, men builden/itemene iog si hva som burde byttes ut etc?

8984582[/snapback]

Selv om du sier at jeg ikke skal kommentere navnet, så gjør jeg det. Herregud for et idiotisk navn.

 

Skaff deg nytt melee weapon og ny head. Du kan se etter den leather headen som dropper i ZF

 

Også kan du kjøpe den blå 45 macen på AH, 20str 10stm og noe fire resist.

8984764[/snapback]

Jada, navnet er idiotisk, men kommer ikke på tale at jeg levle enda en druid :O . Uansett, en ny head, tenker du da på en random grønn fra AH? E vel bare snakk om noen få statforskjeller? Som 2-3 agi/stam?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...