Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nature's Grasp forsvinner når den proccer ja, eller etter 1 min, men ikke før.

 

Brambles er omtrent like nyttig som improved rend, styr unna. Nature's Grasp er mer et PvP-talent og ganske ubrukelig om du har Control of Nature. Improved Faerie Fire er også søppel til levling.

Bortsett fra de tre talentene kan du ta stort sett alt annet i balance :)

Lenke til kommentar

Jeg synes du heller skal gå for en slik build, Jeg klarer ikke å begripe på hvilken måte conrol of nature er bedre en nature's grasp(som bare er "helt grei") for levling? Og brambles ruler, om du får et par for mange mobs på deg hjelper det litt med denekstra skaden fra thorns og man bruker joroots på hver eneste mob, så hvorfor ikke improve den litt? ( eller 75 % er jo faktisk ganske mye :o) Men, du får avgjøre selv.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Jeg synes du heller skal gå for en slik build, Jeg klarer ikke å begripe på hvilken måte conrol of nature er bedre en nature's grasp(som bare er "helt grei") for levling? Og brambles ruler, om du får et par for mange mobs på deg hjelper det litt med denekstra skaden fra thorns og man bruker joroots på hver eneste mob, så hvorfor ikke improve den litt? ( eller 75 % er jo faktisk ganske mye :o) Men, du får avgjøre selv.

8952375[/snapback]

 

75% av 25..Så si at den gjør 40ish damage. Lite å si.

 

Mens! CoN gir deg 100% sjanse for å unngå å bli avbrutt når du prøver å crowdcontrolle en mob eller spiller. Noe som redder liv, ofte.

Lenke til kommentar

Hvorfor er CoN bedre enn Brambles+Nature's Grasp?

8953355[/snapback]

 

Fordi roots er eneste CC man har, og nature's grasp uten improved er det liten vits i, en mob skal ha svært rask attack speed for at 35% skal slå 2 sekunders cast.

 

Edit: I tillegg er det å få flere mobs på seg farlig når man levler som Boomkin, da man høyst sannsynlig har cloth med spelldamage.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar
75% av 25..Så si at den gjør 40ish damage. Lite å si.

 

Mens! CoN gir deg 100% sjanse for å unngå å bli avbrutt når du prøver å crowdcontrolle en mob eller spiller. Noe som redder liv, ofte.

8954016[/snapback]

Som har jævlig mye mer å si enn CoN som ikke utgjør noen forskjell, utenom i helt ekstreme situasjoner om man har Nature's Grasp.

 

Mens! Nature's Grasp er instant og derfor mye bedre i en slik situasjon.

Men, egentlig synes jeg begge to sutter kjepp (til levling), bare NAture's Grasp litt mindre kjepp. Eneste grunnen til at du finner noen av dem i levling speccen min er å kommer lenger ned i talenttreet.

 

Fordi roots er eneste CC man har, og nature's grasp uten improved er det liten vits i, en mob skal ha svært rask attack speed for at 35% skal slå 2 sekunders cast.

 

Edit: I tillegg er det å få flere mobs på seg farlig når man levler som Boomkin, da man høyst sannsynlig har cloth med spelldamage.

8954530[/snapback]

Njaa, man har treants også. Men, ja Nature's Grasp er ikke win om man ikke har improved, men som sagt, begge er talentløse i levling. Disse situasjonene med lav hp og mana og mange mobs på seg skjer alt for skjeldent til at det er verdt å specce for de.

 

 

Edit: Angående addons for druids, det finnes ingen "Musthave", sikkert mange som er fine, men jeg klarer meg helt fint uten noen addons.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Husker på lvl 55 hadde jeg omtrent bare blått gear. Hadde rundt 800ap og 26% crit :p Var heftig å pvpe der ja, tilogmed før mangle kom. Savner druiden litt, men etter bearform nerfen har jeg omtrent ikke spilt.

Druid ble dog litt 'easymode' med første 'revisjon' av bear mangle. 1800mangle på en warlock på lvl 63 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...