Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Det var en måte å si det på da...

Motbevis meg da.

6015036[/snapback]

 

Motbevise hva da? Synsingen din?

 

Er forøvrig litt enig med deg i at druids trenger en seriøs buff. Slik som det er nå kan vi late som vi er 3 andre klasser i stedet for å være en hybrid-klasse. Det skulle vært mulig å være bra med feral og relativt bra med healing, eller gjøre grei nukedmg med balancespells og alikevel kunne gjøre en skikkelig jobb som healer.

 

Slik som det er nå må vi velge, men Blizzard kommer mest sannsynlig ikke til å fikse det. Ikke at det bryr meg så veldig mye nå lenger da jeg har sluttet å spille (kommer vel til å få druiden opp til lvl 70 når BC kommer).

6015146[/snapback]

Motbevis = gi meg et scenario hvor du vil ha en druid og ingen andre.

Du er ikke den beste healeren, og i healing gear kan du ikke gjøre noe annet tilnærmet effektivt. Så rene resto druids er for meg dødvekt på raids. Noen ikke enig?

Du er ikke den beste tanken, og i tank gear kan du ikke gjøre noe annet enn å tanke og litt melee dps, men begge disse er langt dårligere enn f.eks. en defiace warrior som kan skifte våpen i combat og praktisk talt bytte rolle totalt.

Du er ikke den beste melee dps klassen, med skikkelig gear kan du utmerke deg mye, men rogues og dd warriors har tools til å dra fra deg med god margin likeså, og du har dårlig med defence i catform, ikke plass til feil.

Du er ikke den beste caster dps klassen, og critaura er ikke så bra at det er verdt å ha deg med.

Hybrid gear i raids er uvelkomment. Du kan ikke basere en eneste taktikk på at en klasse skal gjøre litt av hvert. Og får å gjøre nytte av gearet ditt må du faktisk det. Om du vil kunne gjøre range dps må du ofre andre stats, vil du heale må du ofre enda mer, og du kan ikke gjøre litt av alt i raids hele tiden. Da kan ikke raide stole på at du gjør en oppgave som trengs, du blir som en ukontrollert del av raidet. Kan ikke bygge taktikker på det. Til og med lucifron trenger taktikker, kan ikke zerge han til han dør, selv med tier2 gear.

Genesis eier til PvP, men endgame PvE gear som bare er nyttefult i PvP ser jeg på som feil designet fra blizz sin side.

6015216[/snapback]

 

Det er vel ganske sandt egentlig. trekker tilbake det jeg sa tidligere. Druid er egentlig ikke så mye som jeg trodde før du skreiv det innlegget. /cry. Men helt ubrukelig er vi ikke.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Superslaks: Speler du druid? Dersom du gjer det, kvifor?

6015618[/snapback]

Han har nok spilt druid ganske så lenge, sjekk profilen i signaturen hans. :p

Lenke til kommentar

omogmogmgmogmo

 

When patch 1.11 releases, Innervate will become a base ability for all Druids, trainable at level 40. Once the patch is live, any Druid who formerly had the Innervate talent will instead have the "Swiftmend" talent, which has been added to the Druid Restoration tree, replacing Innervate as the 31 point talent. This new ability will consume a Rejuvenation or Regrowth effect to produce an instant heal.

Kilde

Lenke til kommentar
omogmogmgmogmo

 

When patch 1.11 releases, Innervate will become a base ability for all Druids, trainable at level 40. Once the patch is live, any Druid who formerly had the Innervate talent will instead have the "Swiftmend" talent, which has been added to the Druid Restoration tree, replacing Innervate as the 31 point talent. This new ability will consume a Rejuvenation or Regrowth effect to produce an instant heal.

Kilde

6025856[/snapback]

 

jævli imba

nå kan du ikke si at druids ikke har noe i 40man raids å gjøre

Lenke til kommentar
omogmogmgmogmo

 

When patch 1.11 releases, Innervate will become a base ability for all Druids, trainable at level 40. Once the patch is live, any Druid who formerly had the Innervate talent will instead have the "Swiftmend" talent, which has been added to the Druid Restoration tree, replacing Innervate as the 31 point talent. This new ability will consume a Rejuvenation or Regrowth effect to produce an instant heal.

Kilde

6025856[/snapback]

 

jævli imba

nå kan du ikke si at druids ikke har noe i 40man raids å gjøre

6025927[/snapback]

OMG :O Endelig, blizz bynner å skjønne ting :)

Lenke til kommentar

Skrev dette om 'buffen' førstkommende patch på guild forumet (gidder ikke oversette meg selv)

 

We all know it's uses in PvE, and my previous statements about the spell still stands.

Cool to have it anyway as I've had great use of it in the past, but to PvE progression(which the spell is majorly for) it won't matter. Imba to get such a talent as a skill, but what practicle use does it really have? My guess is no improvenments from before. This happened to druids once before remember, Hurricane. But that also got improved.

 

Swiftmend sounds to me like a PvP talent. Even with rejuv and swiftmind, it's only untalented 756 heal over 1.5 seconds(global cooldown). So it aint no instant spell more then flash heal is, and it heals for less aswell.

Usefullness of this talent in PvE i can't see. It goes under all my previous statements, though I believe it can be of some great use in PvP to keep the pace up. Not worth that tier on the talent tree, but it's a fair trade.

 

Edit:

I do not know more of Swiftmend then what is stated in the tiny post from a Blizzard employee on wow forums, thus it can actually have a mana cost, reducing it usefullness by alot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...