Gå til innhold

Rask spillskjerm fra NEC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alltid vil være? Hva får deg til å trekke den konklusjonen? Markedet går jo generelt mer og mer mot widescreen, og da virker det litt rart med et format som er nesten kvadratisk.

Jeg tror ikke widescreen kommer til å slå gjennom på 19-tommere. Jeg tror nok at du må opp til 20 tommer før det virkelig begynner å bli attraktivt, både for produsent og konsument.

 

Men det er bare en persons mening da. Vi kan jo grave fram denne tråden om fem år og se om vi kommer til en konklusjon *skrible ned i kalenderen* :)

Lenke til kommentar

WOW :dribble: Denne ser jo veldig lovende ut. Denne skal jeg ha !!. Vet noen når den kommer ??. PÅ pressemeldingen står det at den er i butikkene nå til 599 EURO.

 

Etter jeg leste pressemeldingen til NEC så stusset jeg litt over dette.

 

 

 

Price, availability and warranty

 

The NEC MultiSync® LCD1970GX is available in the shops now at a price of € 599.- (incl. VAT) in a black/silver colour combination. Each monitor is supplied with a mains cable, a VGA-VGA signal cable, a handbook and an installation and driver CD. NEC-Mitsubishi Electronics Display Europe provides a three-year warranty on the monitor within the EC, Switzerland, Norway and Liechtenstein, including background lighting and a free, on-site replacement service.

 

 

Switzerland, Norway and Liechtenstein, including background lighting and a free, on-site replacement service.

 

WTF ?

 

Denne skjermen tror jeg er meget bra etter det jeg har lest.

 

Når kommer det test !! :)

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar

:thumbup: Jau, det eneste jeg finner om den er denne pressemeldingen der det står litt info om den.

 

Det står mellom denne og ViewSonic VP201B. Jeg kommer nok til å kjøpe en av dem rett etter bursdagen min (15.mars) eller rundt påskeferie (20.mars).

 

 

Da kan det være at Viewsonicen har droppa ganske bra ,men det blir spennende med en test og litt brukererfaringer.

Lenke til kommentar
Ikke for å være masete og slem Enden ,men tror du det tar lang tid før dere får testa denne skjermen ?. Dato ca :whistle: hihi

 

Kan dere ikke skrive denne skjermen øverst i boka deres om testing av LCD skjermer. Tror det er ganske mange som venter på en brukbar spille LCD skjerm og hvertfall i 19 klassen.

 

:)

Den står på lista, er understrøket, og har rød bakgrunn. Lista henger midt på skjermen min, og jeg har festet vibrator og blinkelys på den. Allikevel hjelpder det ikke når skjermen ikke er tilgjengelig enda :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...