Gå til innhold

Har du tvangstanker? Fortell fortell!


riktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ø.B. skrev:

Holde pusten i tunneller er vel det eneste jeg må gjøre inv_biggrin.gif

 

Kjenner til den der:P

Noe søstersen og jeg begynte med på lange bilturer. Hu påsto hardnakket at hvis man holdt pusten gjennom hele tunnelen, fikk man et ønske oppfylt, så vi prøvde til vi skifta farge i ansiktet for det meste:P

Husker jeg ble godt trent til å holde pusten da:P

Lenke til kommentar
Jorgis, hva er en "lyspyl"?  :dontgetit:

En lypsyl med leif.

Hvorfor så jeg ikke det? Begynner å tro at min ordforståelse har begynt å tape seg allerede :ermm:

 

Ontopic:

Det der med å holde pusten gjorde jeg også før, men ikke i tunnel. Jeg pleide å holde pusten hver gang jeg gikk forbi boss på fortauet, sigarettstumper f.eks :)

Lenke til kommentar
Jeg holder ofte pusten når jeg er ute og går, og en bil kjører forbi meg i motgående retning.

 

 

Ja det gjør jeg også for å slippe å få inn alt støvet den driver opp!

Holder også pusten når jeg går forbi enkelte folk som lukter fælt..:p

Exactly. Støv og eksos kan jeg klare meg foruten.

Opplevde forresten en gang at en stein spratt opp og traff meg ved øyet en gang en bil kjørte forbi, derfor hender det også at jeg snur meg litt vekk når det kommer bil i full fart :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg må trøkke på tomme bokser på bakken

Jeg må sparke en stein/isklump når jeg går alene

Jeg må alltid ha venstre hånd over tastaturet når jeg er på dataen, selv om jeg bare ser på film

Tåler ikke tomflasker

Penger i høyre buskelumme, kvitteringer i venstre

Knekke fingre (tror de er ødelagt allerede)

Må nå spesielle punkt før biler/mennesker/sykler osv gjør det

 

Det var vel det meste...

Lenke til kommentar

Trodde ikke fingrene kunne bli ødelagt av å knekke de jeg.

Sist jeg spurte legen min, var det bare bull at du fikk leddgikt av det, så...

 

Husker at jeg pleide å holde pusten når jeg gikk/sykla/kjørte gjennom skygge midt på dagen:P Til tider var det jævlig vanskelig...

 

Må også sparke isklumper/steiner/annet når jeg går. Men kan gjerne gjøre det når jeg går med venner også

Lenke til kommentar

veit ikke om det kan kategoriseres som tvangstanke eller som psykiatrisk sykdom, men jeg trur jeg fikk "Neo syndrom". For en stund siden fikk jeg en rar følelse når jeg stod opp og skulle på jobb. Følelsen kan ikke beskrives helt detaljert, men det er som Neo hadde i filmen, jeg føler at jeg ligger ett sted midt på 3ern, ett sted mellom søvn og virkelighet hele tiden.Ting føles ikke virkelig....solide...alt føles bare fake.

 

F.eks når jeg går på jobb, skal ha meg 5 min og tar en sigg ute, så føler jeg at alt som er rundt meg er kunstig. føles ut som jeg er bare en tredjeperson som følger med på hva som skjer i det området da og da. Får en del deja vu`er også, av en eller annen grunn, så jeg veit ikke helt om det er en tvangstanke, eller om det er på tide å oppsøke en lege :p

 

(nei, jeg er ikke matrix fanatiker, men jeg likte alle 3 filmene, ikke mer enn det)

Lenke til kommentar

Må titte på mobilen ganske ofte. helt uten videre tar jeg den opp av lomma og sjekker klokka og om noen har ringt/sendt melding uten att jeg har hørt det, men husker aldri hvor mye klokka er da jeg legger den ned i lomma igjen :dontgetit:

 

hvor ofte jeg gjør dette varierer mye, gjør det oftest hvis jeg kjeder meg, men hender jeg må ta på pause når jeg spiller eller gjør andre morsomme ting bare for å sjekke :(

Nå i det siste har det begynt å kjenne ut som at det vibrerer i lomma uansett om det er mobil der eller ikke :hmm: (stråling? :p )

Lenke til kommentar

Jeg må bestandig skru på vekkeklokka før jeg legger meg, hvis ikke får jeg ikke sove. Hver gang jeg skal låse døra må jeg gå opp på trappa en gang til for å skjekke at døra er låst, selv om jeg kjenner aldri så mange ganger på den før jeg går ned trappa. Hvis jeg er ute og det kommer en som røyker forbi, eller en person som lukter ekstra ille må jeg ta ett skikkelig utpust bare for å være sikker på at ikke noe av lukta blir værend i lungene. Vet ikke om er tvangstanker akkurat, men det er i allefall noe jeg må gjøre hele tiden.

Lenke til kommentar
Må titte på mobilen ganske ofte. helt uten videre tar jeg den opp av lomma og sjekker klokka og om noen har ringt/sendt melding uten att jeg har hørt det, men husker aldri hvor mye klokka er da jeg legger den ned i lomma igjen :dontgetit:

aahaha har akkurat samme problemet. tar opp mobilen for å sjekke klokka eller lignende, så spør folk ka klokka er og jeg må ta den opp igjen. tror mobilen har for stor briefe faktor til at jeg tenker på noe annet:P

Lenke til kommentar

En ny liten tavngstanke jeg kom på jeg hadde nå:

Må alltid lese gjennom stengte tråder....

aahaha har akkurat samme problemet. tar opp mobilen for å sjekke klokka eller lignende, så spør folk ka klokka er og jeg må ta den opp igjen. tror mobilen har for stor briefe faktor til at jeg tenker på noe annet:

Sånn har jeg det også bare at det er klokka mi ;)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

hehe. Har alltid nøkler, tyggis og evnt. penger i venstre, og mobil i høyre. Tenker ofte at "hvis jeg ikke skrur av ovnen før jeg går på skolen så begynner det å brenne (selv om det ikke skjer), spiller trommer, og når jeg ikke har noe å slå på og ikke gidder å slå på lårene så bruker jeg tennene (:D). Så holder jeg noen ganger pusten i oppoverbakker.

 

Pleier alltid å sjekke loudnett.com/forum, så dette, så mac1.no, så mail, og hører alltid på musikk imens... hehe.

Lenke til kommentar

Hm, da jeg gikk i fjerdeklassen fikk jeg en liten vaskemani, og takla ikke at kamerater gikk på dass uten å vaske fingra, og jeg var streng som en nazist på det :D

 

Nu har jeg mer sånne:

-Må gå forbi folk når de er foran meg osv.

-Må halvveis holde pusten når fremmede folk går rett bak meg, da jeg ikke har lyst til å høres ut som en prustende gris, selv om jeg ikke gjør det.

-Må hoste når jeg tenker på hosting, andre hoster osv.

-Hadde et problem med at jeg skulle klø meg i øya hver gang jeg viste det kom fiender i CS og andre fps-spill :D

-Må til stadighet klø meg i tommel-leddet midt på tommelfingeren med pekefingrene

-Må alltid ha tyggis, helst i venstre jakkelomme sammen med lypsyl, kinobiletter og slike ting. Har alltid penger i venstre jakkelomme, og regelmessig sjekke at de er der. Har også alltid mobilen i venstre bukselomme.

-Må alltid lese laaange innlegg her på forumet, og må lese gjennom hele tråden (unless den er på 30+ sider)

-Hadde det masse før, men får det av og til nu: Må alltid knipse 3x3++ganger når jeg tråkker på komlokk

-Om det er et eller annet som skal gjøres i huset (f.eks. rydde rommet), jeg alltid gjøre det før jeg kan spise og slappe av, uansett hvor sliten jeg kan være. Hadde det slik idag, hadde vært med klassen i et alpinanlegg, og kom hjem sliten som fy, men kunne ikke "belønne" meg med å slappe av før jeg hadde rydda rommet osv.

-Må alltid vaske mine edlere deler når jeg dusjer, takler ikke å glemme det, hehe :D

-Må veldig ofte gjøre meg helt bombesikker, og må skru av disverse elektriske aparater når jeg drar hjemmefra.

-Må alltid zappe gjennom kanalene slik at jeg ikke misser noe tøft som er på discoverychannel osv.

-Jeg alltid strekke armen bak på sekken for å kjenne om brillene mine er der, da de ligger i den bakre ytterlomma. Passer på dem som ei ugle, da de en gang blei stjelt :hrm:

 

Kommer jeg på mer skriver jeg det :)

 

Edit: Kom på noen småting ja :)

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...