Gå til innhold

Har du tvangstanker? Fortell fortell!


riktig

Anbefalte innlegg

Mulig dette har vært oppe før, men jeg prøver...

 

Når jeg skriver tvangstanker mener jeg ikke nødvendigvis virkelig psykiske lidelser, men de små tingene. Selv MÅ jeg ta på venstre sokk først, alltid gå fortere enn andre som går i samme retning på gata, gå forbi et spesielt sted før den og den bilen og slike ting. Små sære ting jeg sjelden tenker over. Har også en rytme i hodet når jeg går, og det er best å følge den, ellers blir det krøll. :hmm:

 

Kom med deres rare vaner, tvangstanker og snodige ting.

 

Edit: Penger, og kun penger skal i høyre bukselomme, bankkort og andre kort i venstre, i høyre jakkelomme ligger mobilen, og snusboksen i venstre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobil og nøkler i venstre lomme, lommebok i høyre, ellers blir det bare helt feil. Også har jeg en merkelig vane med at jeg alltid MÅ løpe til busstoppet om morgenen, selv om jeg har enormt god tid :blush: . Og jeg må også komme forbi forskjellige punkter før en bestemt bil gjør det.

 

:hmm: rare greier dette her.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid mobilen i høyre lomme, i venstre lomme har jeg småpenger og noen ganger et speil. Tyggegummiu ligger alltid i høyre.

Jeg vet ikke om noen tvangstanker jeg har, men det er jo slik at jeg må ha en bestemt kniv og må skifte/skru på datan i en bestemt rekkefølge.

Lenke til kommentar
jeg har også sånn at jeg hater å gå bak noen når jeg går alene, da setter jeg opp farten og får forbi. Også får jeg panikk om jeg ikke merker lommeboka i høyre baklomme.

Jeg og, bare at jeg alltid har min i høye foran. :p

 

Jeg har et sår på venstre finger som gjør at jeg får en rar kløfølelse på samme sted på høyre finger. Da jeg bare klø der. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...