Gå til innhold

Har du tvangstanker? Fortell fortell!


riktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Sjekker alltid om tingene jeg har lommene fortsatt er der, HELE tiden. Klarer rett og slett ikke å la være.

 

Må låse døren til rommet mitt av en eller annen merkelig grunn, også når jeg sover.

Lenke til kommentar
Vrir hodet mot venstre og "knekker" nakken til stadighet.. ^^

7339574[/snapback]

Kneker alle ledd i kroppen jeg. Til og med tærne :ermm:. Det er skummelt...

7339619[/snapback]

 

Jeg og. Knekker først alle fingra, minst 2 ganger på hver finger, så tar jeg håndleddet (har gjort dette så lenge, så hvis jeg later som jeg spiller trommer, e.l. så knekker det hver gang hånden slenges opp og ned :ermm: ), så knekker jeg albue-leddet, så knekker jeg nakken først mot venstre, så mot høyre. Etter det bøyer jeg ryggen helt til det kommer en knase lyd, så kommer kneleddet, ankelen og til slutt storetærne. På ungdomsskolen ble folk skikkelig sure på meg etterhvert, hehe. : <

 

Edit: Post nummer 100! Tjohoi!

Endret av strang3r
Lenke til kommentar
når jeg sitter på i bil som kjører mellom lange distanser, så "må" jeg ofte gjøre noe i det bilen passerer skygger (seff forutsatt at det er skygger på veien).

og med gjøre noe så tenker jeg på f.eks: blunke,bite sammen tenna, nynne osv.

 

tror jeg tenker at bilen hopper over skyggene, og at d r jeg som får bilene til å hoppe.

 

eller så er d sånn at jeg må gjøre dette mellom skyggene, og at d er når jeg gjørn ingenting at bil "hopper". heheheh

 

fan, dette hørtes ganske sprøtt ut  :roll:

7286616[/snapback]

Jeg har noe av det samme, bare at jeg ser for meg at det er festet lange kniver (?) på hver side av bilen, slik at de kutter skog o.l som vi kjører forbi. Når det er sauer på jordet må jeg selvsagt løfte knivene...

 

LOL :ph34r:

7288112[/snapback]

 

 

Hahaha, jeg og.. Bare litt annerledes versjon..

 

Sitter med hånda mot vinduet og later som den har en laser og kutter trær og sånt. Men lyktestolper må jeg hoppe over..

 

Kyr og sånt meier jeg ned.

 

Akk, hva man finner på etter XX antall bilturer, som passasjer, på 300mil en vei.

 

Glad jeg ikke er alene hvertfall :thumbup:

Lenke til kommentar

Hadde en kjedelig greie med å rekke hit eller dit før en bil eller noe.. , men sluttet med det, ville ikke la meg styre mer av sånt tull.

Har alltid hatt lyst til å kjøre et stykke med øynene lukket, men det går jo galt...

Har en tendens til å drikke den alkoholen/brusen/godisen som er tilgjengelig...

Sitter oppe sent, (til 24 eller 01) på flere hverdager (opp 7.20)...

Må ha et stimuli... (brus, potetgull, snus, alkohol, sex, dykking, paragliding)...

Må overklokke...

Lenke til kommentar
Hadde en kjedelig greie med å rekke hit eller dit før en bil eller noe.. , men sluttet med det, ville ikke la meg styre mer av sånt tull.

Har alltid hatt lyst til å kjøre et stykke med øynene lukket, men det går jo galt...

Har en tendens til å drikke den alkoholen/brusen/godisen som er tilgjengelig...

Sitter oppe sent, (til 24 eller 01) på flere hverdager (opp 7.20)...

Må ha et stimuli... (brus, potetgull, snus, alkohol, sex, dykking, paragliding)...

Må overklokke...

7340050[/snapback]

 

Å kjøre med øya lukka tror jeg ikke går så bra veldig lenge :p

 

Sitter selv oppe sent.. Dum uvane, legger meg mange ganger kl 02 og skal opp 07.00, så er jeg som regel så trøtt når jeg kommer hjem at jeg sovner. Så får jeg ikke sove før kl 02 igjen, som en ond sirkel. Må forandres på :ohmy:

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar
når jeg sitter på i bil som kjører mellom lange distanser, så "må" jeg ofte gjøre noe i det bilen passerer skygger (seff forutsatt at det er skygger på veien).

og med gjøre noe så tenker jeg på f.eks: blunke,bite sammen tenna, nynne osv.

 

tror jeg tenker at bilen hopper over skyggene, og at d r jeg som får bilene til å hoppe.

 

eller så er d sånn at jeg må gjøre dette mellom skyggene, og at d er når jeg gjørn ingenting at bil "hopper". heheheh

 

fan, dette hørtes ganske sprøtt ut  :roll:

7286616[/snapback]

Jeg har noe av det samme, bare at jeg ser for meg at det er festet lange kniver (?) på hver side av bilen, slik at de kutter skog o.l som vi kjører forbi. Når det er sauer på jordet må jeg selvsagt løfte knivene...

 

LOL :ph34r:

7288112[/snapback]

 

 

Hahaha, jeg og.. Bare litt annerledes versjon..

 

Sitter med hånda mot vinduet og later som den har en laser og kutter trær og sånt. Men lyktestolper må jeg hoppe over..

 

Kyr og sånt meier jeg ned.

 

Akk, hva man finner på etter XX antall bilturer, som passasjer, på 300mil en vei.

 

Glad jeg ikke er alene hvertfall :thumbup:

7339772[/snapback]

ahhahaha! samme her, kutter trer men hopper over lyktestolper!

Lenke til kommentar

eg må alltid skåle glaset eg skal ha vatten minst 1 gang i før eg fyller det med vatten eg skal drikke, uansett om glaset kjem rett frå oppvaskmaskina eller kjøkkenskapet.

viss eg har hatt nåke anna enn reint vatten i glaset må eg og skåle det minst 2 gangar før eg setter det ifra meg.

 

Eg ser alltid etter symmetri og mønster i ting :D

 

viss forma på f.eks nettleservinduet er feil og ikkje maksimert blir eg irritert og MÅ rette det og deretter maksimere det, skal alltid vere 4:3 og ta opp ca 3/4 av skjermen

 

kan ikkje legge til album i mediaplayerbilioteket før ID3-info er helt rett og systematisk, fil- og mappenavn er rett og det er bilde av framsida på albumet i mappa (og bildet MÅ vere 300x300px, verken meir eller mindre)

 

trykker på legg på-knappen på mobilen når eg ser den, sjøl om det knaskje berre var 30sekund sia sist og eg er helt sikker på at det ikkje er komt melding e.l

 

to********ch.org må ALLTID vere første tabben i firefox.

 

task manager skal alltid ligge minimert på task bar

 

 

har mange fleire, men no skal eg legge meg...

 

må foresten alltid ha faste tall på volumet på anlegget til dataen (10,12,15,20) men 14,16 og 18 går til nød, det er jo partall :D

i bilen skal det vere 25 til vanlig og 28, 30, 32 eller 34 når eg skrur opp.

Lenke til kommentar

når eg går med batteridrill i handa uten å bruke den trykker eg allti lett på bryteren mens eg går.

når eg står i ro med batteridrill uten å bruke den holder eg venstre handa rundt kjoksen og trykker lett på bryteren for å stramme kjoksen rundt bitsen.

 

verktøy skal vere i rett lomme og ligge rett vei (brukar ikkje verktøybelte, så det blir av og til fult og då må alt verktøye ut av meterlomma når eg skal ha avbiteren som ligger helt nederst, frustrerande! :D)

 

før eg tar med meg hilti-slagboremaskin opp i trapp trykker eg alltid 1-2 ganger på bryteren for å sjekke om den virkar. når eg har bora ferdig og skal legge den ned att trykker eg og ofte 1-2 ganger på, skjønnar ikkje koffor :S

Lenke til kommentar

Har en greie med å ha ting organisert og ryddig hele tiden. Absolutt alt. Har også et sånt system på hvordan ting skal ligge i lomma. Penger, nøkler og andre småting skal i venstre lomme og mobil for seg selv i høyre. Slik er det også med penger, hvis jeg har en del penger i lommeboka skal alt ligge etter stigende rekkefølge, f.eks: 50kr - 100kr - 200kr osv, til og med riktig vei!

Lenke til kommentar

En kamerat spurte meg en dag om hvordan jeg hadde klart å holde displayet på mobilen så pent, over lengre tid. Å det er fordi nøkler, penger, ligther, å alt som kan skade en mobil, ligger i høyrelomme, å mobil, røyk å papir, eller lignende skal ligge i venstre. Lommeboken som det aldri er penger i, men heller bare førerkort å ett bilde av dama, skal ligge i høyrebaklomme.

 

Om noe ligger i feil lomme går det sikkert 1 time før jeg finne det, siden jeg ikke tenker over å sjekke de andre lommene, siden det er slik systemet er :)

 

Skummelt å legge nøkklene i baklommen :ph34r: Grøss.

 

Må også alltid skyllemunnen 3 ganger etter tannpuss. Sjekker også at husdøren er låst 3 ganger omtrent. Å når jeg låser bilen må jeg alltid sjekke at bagasjerommet er låst.

 

Det er vel det jeg kommer på i farten. :)

Endret av Mauro
Lenke til kommentar

- Ting må være sortert etter farge! Jeg jobber som barnevakt, og hver gang jeg ser en haug med forskjellige kort (Pokemon, Kumon, osv) må jeg sortere dem. Det samme med perler og alt mulig annet som kan sorteres.

 

- Alt må være så symmetrisk som mulig.

 

- Hver gang jeg drar et sted får jeg et sånt bilde i hodet mitt med noe viktig jeg liksom har glemt igjen. Sånn som det er på film. Dramatisk zooming inn på f.eks. passet som falt ut på vei ut, eller døren som ikke ble låst.

 

- Da jeg var mindre måtte jeg telle alle stavelser i en setning på fingrene, og hvis det ikke gikk opp og endte på lillefingeren, måtte jeg gjenta det til det gjorde det. Det var utrolig plagsomt, og heldigvis har jeg sluttet med det. Feks. "Når kom du hjem i går kveld?" har 7 stavelser, og ender først på pekefingern. Da sa jeg setningen på nytt, og den endte på ringefingeren, så på tommelen, så langefingeren og tilslutt lillefingeren.

 

- Takler ikke å gå over kumlokk. Og kanter skal helst unngås og.

 

- Sjekker klokka hele tiden. Bortsett fra når jeg skal sove, da er det krise om jeg ser hvor mye klokka er. Går så langt som å holde for den hvis jeg må se i den retninga.

Lenke til kommentar

Knekke alle ledd hver dag, fingerer, nakke, rygg, knær osv. Må ha røyk, lighter (2), mp3 spiller, lommebok, nøkler, sprettball og 5 batterier eller mer med i vesken uansett hvor jeg skal. Må holde hendene foran lighteren når jeg skal tenne en sigarett. Kan ikke ringe å bestille pizza, det er skummelt, hvis jeg MÅ må jeg late som jeg er en annen. Må gå 10 min før ned til busstoppet før bussen går, uansett. Kommer ikke på mer, men vet at det er en del jeg ikke er klar over enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...