Gå til innhold

Second Phase/Open BETA er i gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kommer helt sikkert noen uoffisielle torrenter ut, som går kjappere. Åpne et par av portene som torrent programmer bruker, så skal det nok gå fort serru.

Edit: Brukt programmer som "Net-Limiter" som kan stenge uploaden til det du vil. Hvis du bruker all uploaden, så går det ikke akkurat så fort ned  :p

Jepp. Rett etter jeg postet den forrige posten her, kom jeg på at jeg ikke hadde skrudd på NetLimiter. Har kjørt en stund med det på nå, og da uploader jeg i hvert fall ikke noe særlig (1 kb/sek :p). Downloaden går like dårlig, men er det brannmuren/NAT'en som gjør at downloaden går så dårlig?

svært mulig, sjekk gjerne sp2 og hvis du har det.. kjør antispyware også for og være på den sikre sida.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
26.01.05 - 16:30: Looks like good ol' wowtorrents is dead in a few days/weeks. So what about a new WT? WoWTorrents is Dead! Long live WoWTips! So check out www.wowtips.de.vu. It's still at the very beginning but with your help it will grow and i'll add more and more features like a tipsearch, ratings, statistics, memberlogin, translations, comments, ... Hope you like it :o

:(

Ser ut som jeg blir sittende med denne downloaden i rundt to døgn til, hvis det ikke kommer flere lure forslag.

Skrevet

Jeg har spilt EU beta før, på en konto hos en kamerat. Nå lagde jeg min egen konto, men jeg får ikke noen servere opp (realms). Jeg logger inn og velger "English" og "normal". Så kommer realms-boksen, men ingenting blir listet opp :cry:

Skrevet (endret)

Noen som kan spille i hele tatt? Jeg får ikke opp noen servere...

Edit: glem det...

fra en.wow-europe.com: "Please be aware that you will not be able to use your account before the start of the second phase"

Endret av blackninja
Skrevet
Noen som kan spille i hele tatt? Jeg får ikke opp noen servere...

Les postene tidligere i tråden, og du vil finne ut at det ikke vil være mulig før serverene er åpne igjen.

Skrevet
Noen som vet noe om den, hvor lang kø det er, hvor lenge den er overloaded osv.?

Det tar 5-10 minutter før klienten din prøver å kontakte trackeren på nytt, litt avhengig av klienten og om du har tuklet med innstillingene. :)

uberhunter: 2.6GiB på en cd? :p

Skrevet (endret)

Etter den var kommet til 140MB på Blizzards downloader ga jeg opp, og lot Azureus ta seg av hele greia. Nå hadde jeg latt Azureus gå likt med Blizzard downloaderen for å være sikker på at den var kjappere, og det var den. Fortsatt veldig dårlig hastighet, men det er nå bedre enn Blizzards downloader.

edit: Er det forresten noen som vet om en annen, bedre tracker? Fant ut at jeg kan skifte tracker underveis, og det vil kanskje hjelpe på hastigheten.

Endret av Complexion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...