-=Toasted=- Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Kommer helt sikkert noen uoffisielle torrenter ut, som går kjappere. Åpne et par av portene som torrent programmer bruker, så skal det nok gå fort serru. Edit: Brukt programmer som "Net-Limiter" som kan stenge uploaden til det du vil. Hvis du bruker all uploaden, så går det ikke akkurat så fort ned Jepp. Rett etter jeg postet den forrige posten her, kom jeg på at jeg ikke hadde skrudd på NetLimiter. Har kjørt en stund med det på nå, og da uploader jeg i hvert fall ikke noe særlig (1 kb/sek ). Downloaden går like dårlig, men er det brannmuren/NAT'en som gjør at downloaden går så dårlig? svært mulig, sjekk gjerne sp2 og hvis du har det.. kjør antispyware også for og være på den sikre sida.
Lch Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Den offisielle klienten er litt rar. Bruk heller denne med et noe oppegående torrentprogram. http://www.wowtorrents.de.vu/ (klikk 'EN Torrents' slik at du ikke laster ned feil klient) Det er btw den offisielle nedlastingen, bare i 'pur'' torrentform.
bjarters Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Du finner det på news servere visst du har tilgang til det. Ligger på 235 k/sec her.
PuppetMastero Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 YeZZ!! Der var konto regga! Kan noen si full duplex? Tok 30 timer for meg på 2048/256 ADSL linje , mens kameraten min med kabel på 704/128 tok d ned på 6 timer...
Dʋgɢtung Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 26.01.05 - 16:30: Looks like good ol' wowtorrents is dead in a few days/weeks. So what about a new WT? WoWTorrents is Dead! Long live WoWTips! So check out www.wowtips.de.vu. It's still at the very beginning but with your help it will grow and i'll add more and more features like a tipsearch, ratings, statistics, memberlogin, translations, comments, ... Hope you like it :o Ser ut som jeg blir sittende med denne downloaden i rundt to døgn til, hvis det ikke kommer flere lure forslag.
Axefjord Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg har spilt EU beta før, på en konto hos en kamerat. Nå lagde jeg min egen konto, men jeg får ikke noen servere opp (realms). Jeg logger inn og velger "English" og "normal". Så kommer realms-boksen, men ingenting blir listet opp
razh0r Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Registrert. Lasta ned klieneten rett etter at European Beta Phase 1 starta. Jeg fikk ikke skaffet meg preorder-kit, så nå ble jeg glad
Qwert123 Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 harregud!!! laster i 10kb/s noen som vet hvordan jeg får det til å gå fortere??
Whalecore Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Angående http://www.wowtorrents.de.vu/ * What means the error "bad data from tracker" in my bittorrent client? You can ignore this. It's because the server is overloaded. Noen som vet noe om den, hvor lang kø det er, hvor lenge den er overloaded osv.?
Axefjord Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 (endret) Noen som kan spille i hele tatt? Jeg får ikke opp noen servere... Edit: glem det... fra en.wow-europe.com: "Please be aware that you will not be able to use your account before the start of the second phase" Endret 28. januar 2005 av blackninja
Whalecore Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 blackninja, les gjennom http://en.wow-europe.com/ så finner du svaret. Det har også blitt nevnt flere ganger i denne threaden.
Dʋgɢtung Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Noen som kan spille i hele tatt? Jeg får ikke opp noen servere... Les postene tidligere i tråden, og du vil finne ut at det ikke vil være mulig før serverene er åpne igjen.
uberhunter Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 *skue i taket mens jeg koser med WoW-final beta cd-plate* Jeg syntes synd på dere, siden en kamerat av meg har brent final-beta ut på cd Den funker som f*en den
angry_dee Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 hmm, får man ikke bekreftelse på at kontoen er laget på mail? synes det var litt rart at jeg ikke fikk det.. noen som har fått det?
uberhunter Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Det kom en beskjed på skjermen rett etter 'creating account' kom, er ikke det nok da?
angry_dee Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 hehe, joda men vanligvis så får man bekreftelse per epost da... menmen, får klare meg uten da
Lch Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Noen som vet noe om den, hvor lang kø det er, hvor lenge den er overloaded osv.? Det tar 5-10 minutter før klienten din prøver å kontakte trackeren på nytt, litt avhengig av klienten og om du har tuklet med innstillingene. uberhunter: 2.6GiB på en cd?
Plomma2 Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Dere får komme på FB 5 PvP da Jeg kan powerlevle folk for 5s (ja, jeg trenger penger )
Dʋgɢtung Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 (endret) Etter den var kommet til 140MB på Blizzards downloader ga jeg opp, og lot Azureus ta seg av hele greia. Nå hadde jeg latt Azureus gå likt med Blizzard downloaderen for å være sikker på at den var kjappere, og det var den. Fortsatt veldig dårlig hastighet, men det er nå bedre enn Blizzards downloader. edit: Er det forresten noen som vet om en annen, bedre tracker? Fant ut at jeg kan skifte tracker underveis, og det vil kanskje hjelpe på hastigheten. Endret 28. januar 2005 av Complexion
Vaktmestern Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Bruk NetLimiter å senk uploadhastighet til maks 3 kB/s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå