Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei ikke akkurat :p Det meste av nerdeopplegget ligger igjen hjemme hos mor og far, men har heldigvis med xbox og alle filmene mine (ca halvparten er i hylla på bildet). :)

 

Edit: Lost ja, har fått med dama på å se alle sesongene :) Har den pyramide-samleboksen med alle sesongene på blu-ray :)

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar

Flyttet i egen leilighet sammen med dama for ikke så lenge siden :-)

 

post-102737-0-76121100-1333557376_thumb.jpg

 

post-102737-0-13021300-1333557742_thumb.jpg

 

post-102737-0-72907000-1333557787_thumb.jpg

 

Har også et bad og to soverom men de holder jeg for meg selv :p

 

Øy, hvilken sofa er det du har? Link?

 

Skal flytte inn i splitter ny leilighet snart, og er på utkikk etter noe som ligner den! :D

Lenke til kommentar

Nei ikke akkurat :p Det meste av nerdeopplegget ligger igjen hjemme hos mor og far, men har heldigvis med xbox og alle filmene mine (ca halvparten er i hylla på bildet). :)

 

Edit: Lost ja, har fått med dama på å se alle sesongene :) Har den pyramide-samleboksen med alle sesongene på blu-ray :)

 

Nice! Har selv den "vanlige" samleboksen, altså ikke pyramideversjonen :)

Lenke til kommentar

39558.jpg

 

Slik er det hos meg når det er mørkt. Bilde er tatt med mobilen min å med Blitz på :)

Det som mangler på bilde er pcen, pga tok bilde nærmere tven! Det som er nytt her er vel modifikasjon til PS3 samt Venom Dual Charger til PS3 å en Samsung Galaxy TAB 7.7

 

Poster dette bilde av venstre siden av TVen

39556.jpg

 

Neste som er på lista min er å legge LED lister bak hele tvbenken så det lyser opp bak der!

 

Enjoy!

Endret av iToMaN
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tenker dette er beste stedet å spørre. Jeg må bytte ut kontorstolen min i løpet av våren. Min nåværende stol har jeg hatt siden 2008, og det merkes. "Skinnet" i setet har begynt å slå sprekker og generelt tror jeg stolen er ganske "nedsittet". Ettersom jeg bruker mye tid foran maskinen sier det seg selv at jeg trenger noe som er beregnet på hard bruk og lange økter. Komfort over lengre tid, armlener er et must, nakkestøtte er også helst å foretrekke.

 

Er det noen som har forslag til konkrete stoler, eventuelt sier på nett jeg kan lete? Har allerede sett litt på Ikea, men tenker det er verdt å høre her også. Kan strekke meg til ca 1500.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...