Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg trodde jeg var rotet da jeg bodde hjemme, men romme mitt så fortsatt bedre ut da. Nå på hybelen min har jeg omtrent 0 rot

Ja, det er mye enklere å holde en LITEN HYBEL ryddig enn en gård..

Not at all, i et stort hus har man mye mer plass til å skjule ting, på en liten hybel må "alt" ligge fremme hele tiden. Merker stor forskjell her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe, jeg trodde jeg var rotet da jeg bodde hjemme, men romme mitt så fortsatt bedre ut da. Nå på hybelen min har jeg omtrent 0 rot

Ja, det er mye enklere å holde en LITEN HYBEL ryddig enn en gård..

 

Ja det har du nok rett i, i tillegg så er "hybelen" min bare 12kvm så vis jeg bare er bite litt slap, så blir det totalkaos med engang. Men kjøkkene kunne du iallfall holde reint, ligg jo matrester over alt og bestikk på gulvet.

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Hvor bor du i landet ? jeg fikk lyst å komme på besøk til deg å hjelpe til med å shine plassen og så ta en real fest etterpå :)

 

Trüms?

 

Fest? FEST?!?!

 

Hvorfor tror du det ikke er bilder av kjelleren min her? :whistle:

ser ut som alle blir trollet.

Hæ?

hvis det er din bolig, hvor er vega'ene?

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp til å finne en pult eller hel bordplate jeg slipper å kutte i for å få det til å passe skikkelig. Gidder ikke begynne å sage og male med mindre det er absolutt nødvendig :p

 

110(bredde maks) x 60-70(dybde minst) i svart selvsagt. Kan gjerne være uttrekkbar "hylle" til tastatur og mus så sant den er minst 90cm bred.

 

Kan legge ut et bilde der det skal stå.

 

post-137074-0-40120000-1321131970_thumb.jpg

 

Ikke bry dere om at det mangler et par lister, stått sånn litt over et år, skal visstnok komme opp før jul :p Skjermen er også litt skjev, møkkaveggfeste som skal fjernes så fort jeg kjøper ny skjerm. Alt dritet på pcen ble lagt der for å hindre den blå LEDen i å forstyrre meg under kveldens filmer.

 

Kan legge ut fler bilder senere hvis ønskelig, men først må jeg få tak i ny pult, også må det tas en opprydding, har ikke vært gjort på lenge :whistle:

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp til å finne en pult eller hel bordplate jeg slipper å kutte i for å få det til å passe skikkelig. Gidder ikke begynne å sage og male med mindre det er absolutt nødvendig :p

 

110(bredde maks) x 60-70(dybde minst) i svart selvsagt. Kan gjerne være uttrekkbar "hylle" til tastatur og mus så sant den er minst 90cm bred.

 

Kan legge ut et bilde der det skal stå.

 

post-137074-0-40120000-1321131970_thumb.jpg

 

Ikke bry dere om at det mangler et par lister, stått sånn litt over et år, skal visstnok komme opp før jul :p Skjermen er også litt skjev, møkkaveggfeste som skal fjernes så fort jeg kjøper ny skjerm. Alt dritet på pcen ble lagt der for å hindre den blå LEDen i å forstyrre meg under kveldens filmer.

 

Kan legge ut fler bilder senere hvis ønskelig, men først må jeg få tak i ny pult, også må det tas en opprydding, har ikke vært gjort på lenge :whistle:

Jeg ser en stor feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...