Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Philter?! :D :D

 

Etter jeg hørte det gav jeg en god BLAFF i resten av videoen! (men det var sweet)

 

Var du på Hove i år?

 

Edit:

3k, bare? Da ser det virkelig ut som du får mye for pengene, ja!

 

Det såg egentlig ganske greit ut. Sikkert vanskelig å innrede mtp. skråtaket.

Endret av 2ball_
Lenke til kommentar

Philter?!

 

Philter er genial da! Selv om noe kan bli litt vel "fruity", så lager han kul og original musikk!

 

Ja, er ganske fornøyd med tven egentlig. Hadde en 32" 720p Philips tv fra før, og denne var ikke noe dårligere ihvertfall!

Er ikke så lett å innrede det lille gutterommet jeg bor på nei, så jeg har måttet lage en benk selv som du ser for å få plass til alt uten at det blir for rotete :)

Lenke til kommentar

Til han som laga den gigantiske NES-joysticken. Har du prøvd å selge den på e-Bay? Tror du kunne fått mye for den, så kan du alltids lage mer.

 

Regner med du mener meg ! hehe Siden jeg ikke regner med det er så VELDIG mange andre som har en sånn stående midt i stua.

 

Jeg har ikke vurdert det egentlig, for den veier ganske mye da den er laget av 19 mm MDF plate. Så forsending ut av landet er ALT for dyrt.

 

Men det skal sies at jeg har fått tilbud på GANSKE mange tusen og ganske mange som

ønsker et sånt. Så om jeg hadde masseprodusert de kunne jeg vel tjent en slant.

Eneste er at for det første, så tar det LANG tid og lage det... hehe og for det andre.... SÅ er jo jeg ikke det eneste som har det lenger heller :p hehehehe

 

Men Liker godt at det er interesse for den da. Hyggelig det, at folk liker det jeg har

brukt så mye tid og energi på å lage. :)

 

Hilsen

 

Vintage_Gamer

Lenke til kommentar

Til han som laga den gigantiske NES-joysticken. Har du prøvd å selge den på e-Bay? Tror du kunne fått mye for den, så kan du alltids lage mer.

 

Regner med du mener meg ! hehe Siden jeg ikke regner med det er så VELDIG mange andre som har en sånn stående midt i stua.

 

Jeg har ikke vurdert det egentlig, for den veier ganske mye da den er laget av 19 mm MDF plate. Så forsending ut av landet er ALT for dyrt.

 

Men det skal sies at jeg har fått tilbud på GANSKE mange tusen og ganske mange som

ønsker et sånt. Så om jeg hadde masseprodusert de kunne jeg vel tjent en slant.

Eneste er at for det første, så tar det LANG tid og lage det... hehe og for det andre.... SÅ er jo jeg ikke det eneste som har det lenger heller :p hehehehe

 

Men Liker godt at det er interesse for den da. Hyggelig det, at folk liker det jeg har

brukt så mye tid og energi på å lage. :)

 

Hilsen

 

Vintage_Gamer

 

bilde? :D

Lenke til kommentar

Bjorkizz: enkel og grei løsning det der ja.

Lurer bare på to ting:

Hvorfor ligger kablene ut slik?

Er det no særlig å ha en bærbar liggende oppe på subben?

Kan vel kalles en kriseløsning siden jeg ikke får lage hull i hyllen for å legge opp kablene ordentlig :( Veldig synd, men møblene er eid av studentsamskipnaden. Satser på å finne en bedre plassering for bærbaren etterhvert, men funker fint for øyeblikket ihvertfall. Er ikke så mange andre alternativer for å slippe kabelstrekk langs gulvet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...