Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAHA! :grin2: Jeg er litt ergonomisk av meg... og jeg har sett på en sånn tegning fra siden hvordan man burde sitte foran PC-en :p Og da skulle man sitte rett med ryggen, rett i nakken og se rett fremfor seg... ikke ned eller opp!

 

Hm, jeg har hørt at man skal se nedover..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hm, jeg har hørt at man skal se nedover..

:yes: Man skal se litt nedover. Øyene skal være på høye med toppen av skjermen ca.

 

Ser man oppover dekker ikke øyelokket øyet så mye, da blir øyet fortere tørt. Noe som ikke er bra.

Lenke til kommentar
Hm, jeg har hørt at man skal se nedover..

:yes: Man skal se litt nedover. Øyene skal være på høye med toppen av skjermen ca.

 

Ser man oppover dekker ikke øyelokket øyet så mye, da blir øyet fortere tørt. Noe som ikke er bra.

 

Ok jeg gir meg... :p men jeg synes det er bedre slik ejg har den nå :D Ble litt for lavt før

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er stolen din veldig lav siden du foretrekker å ha skjermen helt nede på bordflaten.

Det er pulten som er høy. Tastaturet er i normal høyde, og med foten på blir hyllen bak litt i veien :p

 

Er den du har bra?

Jeg har 24", veldig fornøyd med den. Hadde en 22" før, men ble litt for lav oppløsning og store pixler på den når jeg sitter så nærme.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Er stolen din veldig lav siden du foretrekker å ha skjermen helt nede på bordflaten.

Det er pulten som er høy. Tastaturet er i normal høyde, og med foten på blir hyllen bak litt i veien :p

 

Er den du har bra?

Jeg har 24", veldig fornøyd med den. Hadde en 22" før, men ble litt for lav oppløsning og store pixler på den når jeg sitter så nærme.

 

(Husk at m1330 bare har VGA ut hvis du ikke bruker docking.)

 

Går det ikke med HMDI?

Lenke til kommentar

Oppdatering av bula mi:

En ny Laptop, planer om å bestille en lik skjerm til, 2x 22'' isteden for 22'' og 17''.

Et skjermkort til i pcen, slik at 22'',19'' og 32'' LCD tven er kobla til tven samtidig.

dsc00475mt8.th.jpg

Nye laptopen+ den gamle.

dsc00476ii7.th.jpg

Nye Tatung 32'' LCD tven. Xboxen 360'n står bak tven

dsc00477ao1.th.jpg

Lenke til kommentar
Har vel ikke så mye å si, bare du syns det er komfortabelt.

 

Selv har jeg tatt av foten på skjermen min. :hmm:

 

Yay! Jeg er en kjendis nå :D Jeg kom med på bildet ditt! AMD/ATI Inside står på skjermen din ;)

 

:thumbup:

 

EDIT:

 

Jeg nevnte tidligere om ergonomi og jeg som var litt opptatt av det, men nå har det altså skjedd :/ Idag satt jeg 1 time i en skjev stilling uten å legge spesielt merke til det... og når jeg da skulle reise meg så verket det noe inni granskauen i korsryggen :(

 

Når jeg kjenner etter så er det en liten bul bak på ryggen som verker kraftig...

 

Så nå var jeg rett og slett nødt til å skifte "sittestillingen" for at det ikke skal gjøre vondt :p

 

PS: kakeboksen er fremdeles på plass :thumbup:

 

Håper dere inderlig vil sende noen trøste-PM'er... for det gjør faktisk vondt :(

post-127706-1205174265_thumb.jpg

post-127706-1205174325_thumb.jpg

Endret av Core2Duo_Dude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...