Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som er så vanskelig med å følge reglene for tråden?

 

"- Når antallet bilder overstiger ett, skal samtlige legges i spoilertag."

 

Det betyr at alle bildene skal i spoilertag. Da skal man ikke la det være ett bilde først, og så putte resten i spoilertag. Man skal heller ikke la det være to eller tre bilder uten spoilertag. Er det virkelig så vanskelig?

Lenke til kommentar
Hva er det som er så vanskelig med å følge reglene for tråden?

 

"- Når antallet bilder overstiger ett, skal samtlige legges i spoilertag."

 

Det betyr at alle bildene skal i spoilertag. Da skal man ikke la det være ett bilde først, og så putte resten i spoilertag. Man skal heller ikke la det være to eller tre bilder uten spoilertag. Er det virkelig så vanskelig?

 

Ja ikke sant, her må man slå hardt ned!!! Det er rett og slett uholdbart med denne anarkien som råder. Jeg klarer knapt og orientere meg med alle disse bildene som dukker opp overalt.

 

Morsom tanke, denne tråden har faktisk levd i tre år uten denne regelen.. Hvordan holdt man ut? :)

Lenke til kommentar
Ja ikke sant, her må man slå hardt ned!!! Det er rett og slett uholdbart med denne anarkien som råder. Jeg klarer knapt og orientere meg med alle disse bildene som dukker opp overalt.

 

Morsom tanke, denne tråden har faktisk levd i tre år uten denne regelen.. Hvordan holdt man ut? :)

 

Fikk tilbakemeldinger på at brukere ønsket den regelen. For min del utgjør det ingen forskjell. Vi følger brukernes ønsker når det kommer til akkurat dette. :)

Lenke til kommentar
Fikk tilbakemeldinger på at brukere ønsket den regelen. For min del utgjør det ingen forskjell. Vi følger brukernes ønsker når det kommer til akkurat dette. :)

 

Fått plenty av tilbakemeldinger om at denne regelen er bare tull også. :) Jeg for min del synes ikke det er så nøye, skulle mye heller sett en regel på maks størrelse. Har ikke behov for å se kornete mobilbilder med et par tusen pixlers bredde og en størrelse på 1,5 mb.

Lenke til kommentar
Hva er det som er så vanskelig med å følge reglene for tråden?

 

"- Når antallet bilder overstiger ett, skal samtlige legges i spoilertag."

 

Det betyr at alle bildene skal i spoilertag. Da skal man ikke la det være ett bilde først, og så putte resten i spoilertag. Man skal heller ikke la det være to eller tre bilder uten spoilertag. Er det virkelig så vanskelig?

Jeg er helt enig.

Jeg også har angst for å se bilder i denne tråden.

 

Fikk tilbakemeldinger på at brukere ønsket den regelen. For min del utgjør det ingen forskjell. Vi følger brukernes ønsker når det kommer til akkurat dette. :)

Verden er full av tullinger, som ønsker 250KM/t fartsgrense, at det skal være lov å drepe de i sin nærmeste familie, og skjule alle bildene i en bildetråd.

 

Hva med å høre begge sider av saken?

Hadde jo vært fint om faktisk alle hadde blitt hørt i saken, og ikke bare de 5-6 som så indelig ønsker å missbruke spoiler-funksjonen.

Med fare for å virke sur eller spydig (noe jeg iallfall prøver å ikke være), så virker det sterkt som at det er noen få som har kommet med disse ønskene, og at det da legges mer vekt på å høre på disse, enn på alle de andre som har noe å si om saken.

Lenke til kommentar

Har hatt en liten opprydning for noen uker siden nå.

Byttet ut det gamle anlegget, men ble vel ikke de største forandringene.

 

post-34143-1205273754_thumb.jpg post-34143-1205273763_thumb.jpg

 

Har satt opp en vegg også, for å få et litt lukket rom, da det var helt åpent på loftstuen fra før.

Har også byttet ut vegglamper og gardinene, og fått satt inn 2 DVD-skap.

Er fortsatt en god del planer om andre ting, så venter litt med å poste full oversikt i denne tråden enda.

 

NAD C372 og CV AL1000, for de som lurer.

Lenke til kommentar

Edit: @ fLeReK: Nå skrev jeg faktisk hvilken modell det var i posten min da.. :)

Knallforsterker.. Målte at den på det meste når jeg fyrte opp Vega-ene, så trakk den 930 Watt ! :)

Høytalerne mine er bare på 4Ohm da, så den er oppgitt til å yte 2x 340Watt ut.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

Jeg har slettet en del innlegg med unødvendig krangling om bildestørrelser, pluss noe total off-topic som ikke hørte hjemme her i det hele tatt.

 

 

Hva skal til for å få fjernet dette? Hvor skal man "klage" inn/fremme forslag om å oppheve denne tulleregelen?

 

Jeg har en PM-innboks. Det er den beste måten å gi tilbakemeldinger på forskjellige ting på. :)

 

 

Fått plenty av tilbakemeldinger om at denne regelen er bare tull også. :) Jeg for min del synes ikke det er så nøye, skulle mye heller sett en regel på maks størrelse. Har ikke behov for å se kornete mobilbilder med et par tusen pixlers bredde og en størrelse på 1,5 mb.

 

Ja, jeg begynner å få en del tilbakemeldinger på at folk er misfornøyde med regelen nå. Det er fullt mulig at vi kan sette en regel på halvveien, så flest mulig kan bli fornøyde. Det er en diskusjon som isåfall skal tas på PM med meg med mindre vi finner ut at det er best å bruke tråden til å diskutere saken (for flest input etc).

 

Verden er full av tullinger, som ønsker 250KM/t fartsgrense, at det skal være lov å drepe de i sin nærmeste familie, og skjule alle bildene i en bildetråd.

 

Hva med å høre begge sider av saken?

Hadde jo vært fint om faktisk alle hadde blitt hørt i saken, og ikke bare de 5-6 som så indelig ønsker å missbruke spoiler-funksjonen.

Med fare for å virke sur eller spydig (noe jeg iallfall prøver å ikke være), så virker det sterkt som at det er noen få som har kommet med disse ønskene, og at det da legges mer vekt på å høre på disse, enn på alle de andre som har noe å si om saken.

 

Det blir klarere og klarere at jeg har gjort en liten feil. Dette er selvfølgelig uakseptabelt, og burde straffes på det strengeste. At jeg, som opphøyd ufeilbarlig menneske og derfor også moderator her på vårt vakre nettforum, kan begå en feil som den vi her snakker om, er ganske enkelt uhørt. Man kan spørre seg selv om kvalitetskontrollen på supermenneskene som blir satt inn som moderatorer er begynt å bli dårlig, når slike feiltredende avskum får innpass blant Gudene. Hoder skal rulle for denne grove mishandlingen av autoritetsstillinger! ;)

 

For å gå litt tilbake til det seriøse, så vil jeg gjerne ha PMer på hva dere synes om diverse ting angående denne tråden. Siden regelen tydeligvis er dårlig mottatt, burde vi endre den så flest mulig er fornøyde. Men det skal absolutt nevnes at vi burde ha visse retningslinjer for bildebruken her. Det er mulig at det da heller burde være regler om bildestørrelser, for eksempel.

 

Uansett, gi feedback. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...