Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har funnet nye høyttalere, som ser ut til å passe godt til mine behov, nå som Samsung-anlegget blir kastet på huet og ræva ut.

 

2x i front, 2x bak, 1x senter

Subwoofer

 

Passe prisklasse, matcher TVen min, nok lydtrykk til rommene jeg kommer til å fylle med lyd de neste par årene. Jeg har lite sansen for greia med store CVer, eller store monstre generelt. Synes store, visuelt dominerende fronthøyttalere er særdeles uestetisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg tror du kommer til å bli generelt sett overrasket over hvor mye "trøkk" det faktisk er i den subwooferen. Fikk selv den følelsen da jeg hørte en lignende subwoofer.

Lenke til kommentar
Jeg har funnet nye høyttalere, som ser ut til å passe godt til mine behov, nå som Samsung-anlegget blir kastet på huet og ræva ut.

 

Huff, var det ikke så bra som forventet? :green:

 

Og her syntes folk det var rart jeg ble skeptisk når du skulle ha tv og anlegg til bare 9000,- Og nå ender du tilslutt opp med å kjøpe en høyttalerpakke som bare den sprenger det gamle budsjettet alene.

 

Nei man får ikke god lyd i plastanleggene til 2495,-. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Jeg har funnet nye høyttalere, som ser ut til å passe godt til mine behov, nå som Samsung-anlegget blir kastet på huet og ræva ut.

 

Huff, var det ikke så bra som forventet? :green:

 

Og her syntes folk det var rart jeg ble skeptisk når du skulle ha tv og anlegg til bare 9000,- Og nå ender du tilslutt opp med å kjøpe en høyttalerpakke som bare den sprenger det gamle budsjettet alene.

 

Nei man får ikke god lyd i plastanleggene til 2495,-. Sånn er det bare.

 

Samsung-anlegget presterte ca like bra som jeg forventet. Men det var ikke så veldig bra, fordet. Det som er mest irriterende er at DVD-spilleren (som da også inneholder receiveren) er helt på trynet dårlig. Den klarer ikke å spille av DVDer på en særlig god måte en gang.

 

Så når jeg fikk tilbud om å kjøpe en brukt hjemmekinoreceiver for 2000kr, med nypris 11 000,- (veldig komplisert navn) slo jeg til. Så da blir det også nye høyttalere. Det mest irriterende er at selv om jeg kjøper disse B&W-høyttalerne, kommer nok du (om jeg kjenner deg rett) og en del andre til å si at jeg fortsatt har elendig lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...