Gå til innhold

Kroken på døra for Hovedkort.no


Anbefalte innlegg

Hmm, dårlig kundeservice?

 

Jeg hadde tenkt å bestille en RAM brikke fra dem som ingen har andre steder lenger :/

Du kan evt. dra innom Oslo og hente der, tror jeg. Ring og hør.

Det er nok lettere sagt enn gjort.

 

Jeg har en større sak gående mot Amraam PC som bedriftskunde for tiden. Blant annet vil en politianmeldelse foreligge på grunnlag av svindelforsøk. Manglende levering av varer, manglende tilbakebetaling av penger, manglende faktura og kontakt med kunden er blant annet noen stikkord. Forliksrådet er neste steg i saken. Økonomien til foretaket er ikke spesielt bra heller. Foretaket blir nok slått konkurs om ikke så alt for lenge.

 

Useriøse aktører har ingen fremtid i det norske markedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en større sak gående mot Amraam PC som bedriftskunde for tiden. Blant annet vil en politianmeldelse foreligge på grunnlag av svindelforsøk. Manglende levering av varer, manglende tilbakebetaling av penger, manglende faktura og kontakt med kunden er blant annet noen stikkord. Forliksrådet er neste steg i saken. Økonomien til foretaket er ikke spesielt bra heller. Foretaket blir nok slått konkurs om ikke så alt for lenge.

 

Useriøse aktører har ingen fremtid i det norske markedet.

Ja, kanskje ikke så lurt med tanke på evt. retur. Kanskje bedre å høre om noen andre er villig til å ta inn minnet?

Endret av o-haavard
Lenke til kommentar
Kjedelig for de som trenger å returnere ting etterhvert. Med de store kjedene så er man bedre sikret sånn sett, selv om servicen ofte er elendig i begge tilfeller...

Tja, det skal vel gå greit å returnere produktet til importør?

I verste fall må man sende til produsent, men de skal vel dekke utgiftene?

Lenke til kommentar
Det som man kanskje burde savne aller mest med hele butikken er det som de ikke hadde den siste måneden, nemlig deres legendariske og skremmende billige chaintech-lydkort... Og jeg som vurderte et slikt et.

Enig. Selv om jeg heldigvis allerede har kjøpt det nevnte lydkortet :)

 

Alltid synd når butikker som fører gode produkter ingen andre har forsvinner.

Lenke til kommentar
Ja det var vel i vente det etter at HW begynte å ta betalt for prisguiden sin.  :lol:

Jasså? Kapitalismen rår her... dette syntes jeg ikke noe om. Jeg kommer hvertfall ikke til å bruke prisguiden mer (ved og klikke inn på butikkene direkte).

Vil anbefale deg å lese tråden om dette før du uttaler deg.

 

1,- per klikk synes jeg hørtes veldig mye ut dog.

 

men den diskusjonen er i en annen tråd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...