Gå til innhold

Mpx retur funker.


Anbefalte innlegg

Jeg sendt inn et skjermkort av typen Club3D Radeon 9600XT 128MB, etter at jeg måtte vente, og det samtidig stod på websiden deres at det var ventet levering 31.01 så ble jeg skuffet og skrev som en del andre også har skrevet at "Mpx retur, Meget skuffende!

 

Nå i dag har jeg fått både telefon og mail ifra en hyggelig dame der. Jeg får et skjermkort som er bedre, det er Club3D Radeon 9600XT 256MB. Og det skal bli sendt i dag.

 

Dette er bra gjort av Mpx, da de viser at de tar kundene seriøst og gjør mye for å gjøre det bra igjen.

 

 

Stå på Mpx.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke for å være festdreper.. det nye kortet du får har tregere minne. Så noe bedre er det ikke.

 

Men uansett bra av mpx å finne løsning på det

ja jeg også har hørt dette. men her var det at det var mpx som skal gi meg et kort som koster mer, enn det jeg betalte for som var saken..

 

ser nå at den er på plukkliste så får håpe at jeg får et sende nr i morra.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kan ikke si jeg er fornøyd med MPX. Sendte en DVD brenner i retur for snart 2 uker siden og MPX har klart å rote bort returpakka. Kan langt ifra si meg fornøyd!

 

MPX påstår selvfølgelig at de ikke har mottatt pakka og sier at det er posten sin feil. Men om de bare kunne rote litt rundt i butikken så vil de nok finne den da posten kan bekrefte at pakken er levert til MPX.

 

Thumb down for MPX! :thumbdown: rotebukker..

Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg er fornøyd med MPX. Sendte en DVD brenner i retur for snart 2 uker siden og MPX har klart å rote bort returpakka. Kan langt ifra si meg fornøyd!

 

MPX påstår selvfølgelig at de ikke har mottatt pakka og sier at det er posten sin feil. Men om de bare kunne rote litt rundt i butikken så vil de nok finne den da posten kan bekrefte at pakken er levert til MPX.

 

Thumb down for MPX! :thumbdown: rotebukker..

Hvis Postens pakkesporing sier at MPX har mottatt pakka, så kan de bare ta seg bak. Om de likevel ikke kan finne pakka, så er det dem som har rotet den bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...