Gå til innhold

Hvilke byer har auksjons steder?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som topic sier, hvor finner jeg auksjons steder. har funnet en i Ironforge og en i Undercity. Er det noen fler? Kanskje i nærheten av Darnassus eller no :hmm:

Endret av Nosferatu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare Ironforge på alliance sida iallefall..

Tror Darnassus burde hatt en og, Det er jo totalt dødt der...ikke i nærheten så mye liv som i Stormwind eller Ironforge...

Skrevet
Det er også AH i Gadgetzan med samlet auksjon fra både The Horde og The Alliance.

Stemmer. Her er det ofte liten aktivitet, men det er verdt å stikke innom når man er der. Skjer det er ganske rå saker der. Men, det er ikke bare bare å komme seg til Gadgetzan før man har noen levler på baken.

Som nevnt tidligere i tråden er det planlagt at det skal komme flere auksjonshus. Disse vil bli knyttet opp mot hverandre, slik at du for eksempel kan by på gjenstander lagt ut i Ironforge fra Stormwind.

Skrevet
Det er også AH i Gadgetzan med samlet auksjon fra både The Horde og The Alliance.

hm, er dette et eget auksjonshus for både A og H, eller er det linket med auksjonshusene i både IF og Orgrimmar?

Skrevet

hm, er dette et eget auksjonshus for både A og H, eller er det linket med auksjonshusene i både IF og Orgrimmar?

Auksjonsstedet i Gadgetzan er for både Horde og Alliance. Ting som blir lagt ut der er altså tilgjengelige for begge sider.

Skrevet

Litt off-topic dette, beklager, men siden vi er igang med auksjons ting ;)

La inn ett bud på no stæsj i går kveld. Den sto på medium så jeg regnet med at auksjonen burde vært ferdig i dag tidlig før jeg dro på jobb, men den gang ei.. Jeg har fortsatt høyeste bud, men auksjonen er ikke ferdig enda :ermm:

Trodde de som sto på medium skulle vare maks 8 timer eller no jeg... Tar jeg veldig feil nå eller? :hmm:

Skrevet
Sikkert drømt at jeg så en i UC. :p Stemmer bra at det ikke er en der.. hehe

Drømmene mine har for tiden et lite chat vindu nede til venstre. :wow:

Skrevet

Stemmer. Her er det ofte liten aktivitet, men det er verdt å stikke innom når man er der. Skjer det er ganske rå saker der. Men, det er ikke bare bare å komme seg til Gadgetzan før man har noen levler på baken.

Som nevnt tidligere i tråden er det planlagt at det skal komme flere auksjonshus. Disse vil bli knyttet opp mot hverandre, slik at du for eksempel kan by på gjenstander lagt ut i Ironforge fra Stormwind.

Nice to know! Hadde hørt rykter om det, men det var noen som nektet på de!

Skrevet

Short: < 30 min

Medium: 30 min - 2 timer

Long: 2 timer - 8 timer

Very Long: > 8 timer

Hver gang noen byr på et item blir auksjonen forlenget med noen få minutter, er ikke helt sikker på det nøyaktige antallet.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Blir deilig når alle byene har ah.

Egentlig så syns jeg det er best som det er nå, altså ikke AH i alle byer. Da ville jo det bli ganske lite ting. :hmm:

Skrevet
Blir deilig når alle byene har ah.

Egentlig så syns jeg det er best som det er nå, altså ikke AH i alle byer. Da ville jo det bli ganske lite ting. :hmm:

Det vil jo bli akkurat like mange ting å by på. De blir jo knyttet mot hverandre. Du kan by på alt fra alle auksjonshusene. Alle byene får nok ikke auksjonshus, men de store byene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...