Gå til innhold

Nettverkspartysang (som vekker minner)


Amothz

Anbefalte innlegg

:cry::cry::cry:

 

Og det er de "bra" sangene, når anlegget pumper ut rosa helikopter eller ozone for fullt er det på tide å ta seg en tur ut til nærmeste kiosk og trøste seg med en god, kald cola.

 

Fordi jeg hater meg selv satt jeg nettopp på vekking på winamp, om nøyaktig 7t og 15min så vil "anlegget" mitt (mini-sub og 2 satelitthøytalere) spille Prodigy - Break&Enter på fullt volum. :cry:

post-58-1106965334_thumb.jpg

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En eller annen norsk en med: "Ukultur" og "eg er ikkje ein edderkopp"

Noen som har de?

Har så ufattelig lyst til å høre de sangene igjen. Er Carl I Hagen som "synger" "ukultur" og en annen (tidligere FRP?) som "synger "eg er ikkje ein edderkopp"

 

Ellers minner St.Anger litt, siden jeg var på lan når det kom ut - får også en god sommer følese av det albummet.

 

Rosa helikopter = TG

Lenke til kommentar

Rosa Helikopter tok av i sin tid, ja. Imidlertid er vel den første sangen jeg tenkte på Reset med Calling You. Tok av med den og THPS2 :D

 

Edit: og ikke minst Du Hast på TG02. Norske Nerder spilte den hver morra på den satans hissige PAen sin.

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
:cry:  :cry:  :cry:  :cry:

 

Self-explanatory.... :(

OT:

Hvor er du fra?

Skodje, i nærheten av Ålesund. Mulig et par av de sangene er lokale særheter, men vil tro de fleste er universale hatsanger. :(

 

Her kan du laste ned noen godbiter fra Totom! :love:

Kjente igjen Absolutt 8ande, og regnet med at du måtte være fra Sunnmøre en plass :p

Endret av ptv-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...