Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe direkte imot noen, alle har sine styrker.

Ali behersker sin sjanger på en veldig fin måte, men har en stemme som jeg går lei ganske raskt.

Tone er ikke like flink å synge som de andre, men gjør opp for det i sjarm og utstråling.

Jorun syns jeg er fantastisk sjarmerende og en virkelig godjente, i tillegg til at stemmen er kjempefin.

Erik er favoritten min fordi han er veldig flink til å velge sanger jeg liker som passer stemmen hans bra.

Jeg har ikke tro på at noen av deltakerne har mulighet til å slå gjennom som soloartister med mindre Erik får noen skikkelige gode sanger, og ikke pop-drittet de mest sannsynlig vil få ham til å synge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alejandro + David Gray er jo bare en suksess oppskrift! :yes:

Sorry.. Men kan ikke fordra Alejandro.. Synes han bare kan synge en sjanger, (den desperado sangen).

ja han er god på en sjanger og David Gray er midt i blinken for han. jeg driter helt i om han er god i alle mulige sjangre sålenge han behersker en jævli bra. samme med malin, syns hun burde gått lengre for hun var sinnsykt god på noen sanger.

 

popartister trenger bare være god på sin ting, karaokeartister trenger beherske alt.

Lenke til kommentar
Utseende, personlighet, stemme, stil? Spesifisér plzkthx.

Personlighet/utseende/stil (det meste)...

Verst (ikke at de andre deltakerne er så mye bedre) er når han er ferdig med å synge og når programlederne sier at de kan stemme på han. Han får noen sekunder for seg selv foran kamera og er bare kvalm. Sue me.

Endret av <ingve>
Lenke til kommentar
"Lurt å heie på de som vant" :D

Kurt den betse IDOL vinneren, uansett kem som vinner i år også :dontgetit:

 

Ingen over,ingen ved siden :w00t:

Enig. De kan ha Idol år etter år, men de vil aldri finne noen like bra som Kurt. Det er vel som med de fleste reality-serier, at første gang er best. ;)

 

Var som avisene skrev når Kjartan vant i fjor: "Nå har Kurt fått en likemann"

...eh, nei :ermm:

Lenke til kommentar
"Lurt å heie på de som vant" :D

Kurt den betse IDOL vinneren, uansett kem som vinner i år også :dontgetit:

 

Ingen over,ingen ved siden :w00t:

Så sant så sant. Kurt er jo pokker meg den største artisten i hele det fordømte idol-opplegget verden over.

 

Jeg og en kompis var på Kurt Konsert i askim for et par uker sida. Sto på første rad og greier.. :love:

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...