Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Tone er vel den minste verdige vinneren av Idol etter Erik. Hun ser bra ut og... that's it.

er du helt grønn?

 

ja det er du jo..hehheh..

 

ok den var dårlig, men jeg synes tone burde vinne i år, ho er den eneste jeg kunne tenke meg å se i diverse reklamer, programmer osv det neste året.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tone er vel den minste verdige vinneren av Idol etter Erik. Hun ser bra ut og... that's it.

er du helt grønn?

 

ja det er du jo..hehheh..

 

ok den var dårlig, men jeg synes tone burde vinne i år, ho er den eneste jeg kunne tenke meg å se i diverse reklamer, programmer osv det neste året.

:lol: Jeg er jo frosken Kermit!

 

Neh, Tone er ingen verdig vinner.

Lenke til kommentar
...ok den var dårlig, men jeg synes tone burde vinne i år, ho er den eneste jeg kunne tenke meg å se i diverse reklamer, programmer osv det neste året.

:lol: Jeg er jo frosken Kermit!

 

Neh, Tone er ingen verdig vinner.

Hvorfor er ikke Tone noen verdig vinner?...pss, bare tull!

Lenke til kommentar
Tone er vel den minste verdige vinneren av Idol etter Erik. Hun ser bra ut og... that's it.

er du helt grønn?

 

ja det er du jo..hehheh..

 

ok den var dårlig, men jeg synes tone burde vinne i år, ho er den eneste jeg kunne tenke meg å se i diverse reklamer, programmer osv det neste året.

Dessverre (?) så er ikke dette Norges neste modell, men Idol. Selv om personlighet, karisma, sjarm og alle andre faktorer spiller inn, er det stemme som er det viktigste. Og Tone er ikke flinkest å synge, hun er ikke mest sjarmerende og hun er ihvertfall ikke den som har mest å gi på scenen (alle som så forrige gang så hvor falskt det var).

Erik er den som helt klart har utviklet stemmen mest, og gikk fra å være ok til å være best.

 

Sannheten (se andre linje av signatur) er at Tone er kun pen, hun er ikke flink nok til å klare seg som artist. Jeg tror egentlig ikke noen av Idolene har mulighet til å få en skikkelig karriere, med mindre Erik slår til med gode låter på CDen.

Lenke til kommentar

Dessverre (?) så er ikke dette Norges neste modell, men Idol. Selv om personlighet, karisma, sjarm og alle andre faktorer spiller inn, er det stemme som er det viktigste. Og Tone er ikke flinkest å synge, hun er ikke mest sjarmerende og hun er ihvertfall ikke den som har mest å gi på scenen (alle som så forrige gang så hvor falskt det var).

Erik er den som helt klart har utviklet stemmen mest, og gikk fra å være ok til å være best.

 

Sannheten (se andre linje av signatur) er at Tone er kun pen, hun er ikke flink nok til å klare seg som artist. Jeg tror egentlig ikke noen av Idolene har mulighet til å få en skikkelig karriere, med mindre Erik slår til med gode låter på CDen.

Tenkte jeg ikke skulle legge til hvorfor Tone skal vinne en gang til! ....Det er en grunn til at Tone har kommet så langt som hun har... Ikke si at det er bare på grunn av at kåte fjortisgutter stemmer henne fram, fordi hun er så sinnsykt sexy ;) Uansett hvem det er som stemmer henne fram, så er det fordi de synes hun er sjarmerende, flink til å synge etc. Det kommer på det samme om det er ei jente på 7 eller en mann på 26, som stemmer på henne. Begge gjør det fordi hun har noe spes.... (tenker da ikke på utseende.)

 

Det med at stemmen er viktigst er det nok noe sant i, men likevel, alle de andre tingene spiller mer inn en stemmen (nesten)...Om da ikke personen synger helt forferdelig og ikke har noen som helst sans for toner, rytme etc.

 

Ta for eksempel Margaret i forrige idol. Hun har ikke verdens beste stemme, men ved særpreg og utstråling ble hun en suksess likevel...

 

2.avsnitt: Haha, og Tone er ikke kun pen! Og hvordan kan du vite at Tone ikke er flink nok til å klare seg som artist?! Bare spør jeg...hehe ;)

Lenke til kommentar
Tenkte jeg ikke skulle legge til hvorfor Tone skal vinne en gang til!    ....Det er en grunn til at Tone har kommet så langt som hun har... Ikke si at det er bare på grunn av at kåte fjortisgutter stemmer henne fram, fordi hun er så sinnsykt sexy ;)

Det er pga kåte fjortisgutter og kåte menn.

Uansett hvem det er som stemmer henne fram, så er det fordi de synes hun er sjarmerende, flink til å synge etc. Det kommer på det samme om det er ei jente på 7 eller en mann på 26, som stemmer på henne. Begge gjør det fordi hun har noe spes.... (tenker da ikke på utseende.)

Men ingen stemmer på henne fordi hun har en spesiell stemme, og man går raskt lei et pent ansikt.

 

Det med at stemmen er viktigst er det nok noe sant i, men likevel, alle de andre tingene spiller mer inn en stemmen (nesten)...Om da ikke personen synger helt forferdelig og ikke har noen som helst sans for toner, rytme etc.

 

Ta for eksempel Margaret i forrige idol. Hun har ikke verdens beste stemme, men ved særpreg og utstråling ble hun en suksess likevel...

Jeg ikke fikk med meg at Margaret vant, men jeg så ikke på ifjor.

Men et eksempel på et direkte stygt menneske uten utstråling som vant pga stemmen er jo godgutten Kurt. Hvor mange stemte på ham fordi han var hå-o-dobbel-T hott?

 

2.avsnitt: Haha, og Tone er ikke kun pen! Og hvordan kan du vite at Tone ikke er flink nok til å klare seg som artist?! Bare spør jeg...hehe ;)

Jo, Tone er KUN pen. Hun har ikke noe spesielt god stemme. Hun har stemme, selvfølgelig, hadde ikke kommet langt uten! Men det er ikke noe nytt eller spesielt. Og jeg spekulerer selvfølgelig, men det er ikke vill gjetting.

 

 

Og tiden vil vise at linje 2 stemmer.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Det er pga kåte fjortisgutter og kåte menn.

 

Men ingen stemmer på henne fordi hun har en spesiell stemme, og man går raskt lei et pent ansikt.

 

Jo, Tone er KUN pen. Hun har ikke noe spesielt god stemme. Hun har stemme, selvfølgelig, hadde ikke kommet langt uten! Men det er ikke noe nytt eller spesielt. Og jeg spekulerer selvfølgelig, men det er ikke vill gjetting.

 

 

Og tiden vil vise at linje 2 stemmer.

1. Det kan ikke du vite noe om! En person kommer ganske sikkert ikke så langt i idol bare på grunn av kåte fjortisgutter og kåte menn.

 

2. Det kan godt være at noen stemmer på Tone fordi hun er flink til å synge...Det kan ikke du vite noe om! Noen stemmer for utseende, andre stemmer på grunn av utstråling, sjarm etc.

 

3.Og Tone er jo ikke bare pen! Hun er også flink til å synge! Husk: en gang var det dommerne som bestemte hvem som skulle gå videre...Da var stemmen i hvertfall viktig! ...En annen viktig ting er jo at Tone kan utvikle seg stemmemessig!

 

Til opplysning: Margaret vant ikke fjorårets idol, hun kom nr. 2! ;)

 

Vi får se om du har rett i at tiden vil vise at linje 2 stemmer!:p

Lenke til kommentar
Rart at hun har kommet så langt da...Ettersom hun er bare middelmådig..snodige greier :p

Ja det synes jeg også er rart, hun skulle ha vært ute for leeenge siden!

Altfor mange kåte fjortiser med mobil der ute som stemmer på Tone.

 

Idol handler om stemme, utstråling og stemme. Sa jeg stemme??

Lenke til kommentar
Tone er middelmådig, hun kommer på en 4 plass av de som er igjen, bare kåte fjortiser som stemmer på hu.

Rart at hun har kommet så langt da...Ettersom hun er bare middelmådig..snodige greier :p

Det var jo disse fjortisene da, og alle andre kåte, betatte gutter der ute som sikler på Tone. Det er ganske mange av dem tilsammen. ;)

Lenke til kommentar
Tone er middelmådig, hun kommer på en 4 plass av de som er igjen, bare kåte fjortiser som stemmer på hu.

Rart at hun har kommet så langt da...Ettersom hun er bare middelmådig..snodige greier :p

Etter de to siste innleggene har du fått svar, men jeg må legge meg til lista siden third time's the charm.

 

EID!

Lenke til kommentar
Rart at hun har kommet så langt da...Ettersom hun er bare middelmådig..snodige greier :p

Ja det synes jeg også er rart, hun skulle ha vært ute for leeenge siden!

Altfor mange kåte fjortiser med mobil der ute som stemmer på Tone.

 

Idol handler om stemme, utstråling og stemme. Sa jeg stemme??

Fordi det var dommarane som syntest at ho var god nok til å komme vidare, er det tydelegvis nokon som tykkjer ho har stemme også. Og eg likar stemman hennar, og meinar oppriktig at ho syng nest best (etter Jorun) av dei som er igjen. I alle fall i mine øyrer.

 

Utsjånaden hennar skadar ikkje akkurat den heller...

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis var på Kurt Konsert i askim for et par uker sida. Sto på første rad og greier..  :love:

Fikk du tatt på Kurt? :cool:

hehe.. neida. følte meg egentlig litt gay der jeg sto, sammen med alle hylende jentene ved siden av meg :!:

 

Jeg var der jo for å høre på musikken hans, ikke for å ta på han. Men det var kult å se han i real life oxo :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...