Gå til innhold

Idol 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tone er fin! HUn kommer derfor ikke til å gå ut...også skal hun synge the sun av maroon 5 , og det kan hun. Å synge Maroon 5 liksom. Sist hun gjorde det i semifinalen så var hun råbra, selv på sangfronten! ;) ..Tone GoGo :D

Tror du har misforstått litt her. At hun er fin er ikke nødvendigvis synonymt med at hun ikke ryker. Det er tross alt bare fire igjen, og det er tre veldig gode konkurrenter hun sitter igjen med.

 

Jeg tror ikke Jorun og Erik ryker, så da må det bli enten Tone eller Ali. Tone må nok imponere stort om hun skal ha flere stemmer enn Ali får.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Tone er fin! HUn kommer derfor ikke til å gå ut...også skal hun synge the sun av maroon 5 , og det kan hun. Å synge Maroon 5 liksom. Sist hun gjorde det i semifinalen så var hun råbra, selv på sangfronten! ;) ..Tone GoGo :D

Tror du har misforstått litt her. At hun er fin er ikke nødvendigvis synonymt med at hun ikke ryker. Det er tross alt bare fire igjen, og det er tre veldig gode konkurrenter hun sitter igjen med.

 

Jeg tror ikke Jorun og Erik ryker, så da må det bli enten Tone eller Ali.

Jeg har nok ikke misforstått noe jeg, du! Jeg vet jo selvfølgelig at det at hun er fin ikke er synonymt med at hun ikke ryker! Jeg er ikke helt dum i huet heller. Ja, det er fire igjen, og Tone har tre veldig(hm?)gode konkurrenter, men tror ikke f.eks Tone har noen mindre sjans for å gå videre, enn de andre! :) Det går egentlig ikke an å si noe før folk har stemt.. :p

 

En ting til: Jeg skrev også at hun skal synge Maroon 5, og det kan hun!

\ Snakkes i baren!

Lenke til kommentar
Jorunn og Erik får platekontrakt uansett. Ali og, siden dommerne er så glad i han. David Eriksen gir han det. Tone er litt mer usikkert. KAnskje blir hun en modell? :hmm:

Tone har ikke noen modellkropp... sier ikke at hun ikke er fin, men noen modell, det tror ikke jeg hun blir hvertfall...Tone blir i hvertfall husket, det er helt sikkert

Lenke til kommentar
Jorunn og Erik får platekontrakt uansett. Ali og, siden dommerne er så glad i han. David Eriksen gir han det. Tone er litt mer usikkert. KAnskje blir hun en modell? :hmm:

Tone har ikke noen modellkropp... sier ikke at hun ikke er fin, men noen modell, det tror ikke jeg hun blir hvertfall...Tone blir i hvertfall husket, det er helt sikkert

Litt enig med deg egentlig. Men programleder for et eller annet tv-program kan være mulig. Hun er jo så sjarmerende.

Lenke til kommentar
Tone er fin! HUn kommer derfor ikke til å gå ut...også skal hun synge the sun av maroon 5 , og det kan hun. Å synge Maroon 5 liksom. Sist hun gjorde det i semifinalen så var hun råbra, selv på sangfronten! ;) ..Tone GoGo :D

Tror du har misforstått litt her. At hun er fin er ikke nødvendigvis synonymt med at hun ikke ryker. Det er tross alt bare fire igjen, og det er tre veldig gode konkurrenter hun sitter igjen med.

 

Jeg tror ikke Jorun og Erik ryker, så da må det bli enten Tone eller Ali.

Jeg har nok ikke misforstått noe jeg, du! Jeg vet jo selvfølgelig at det at hun er fin ikke er synonymt med at hun ikke ryker! Jeg er ikke helt dum i huet heller. Ja, det er fire igjen, og Tone har tre veldig(hm?)gode konkurrenter, men tror ikke f.eks Tone har noen mindre sjans for å gå videre, enn de andre! :) Det går egentlig ikke an å si noe før folk har stemt.. :p

 

En ting til: Jeg skrev også at hun skal synge Maroon 5, og det kan hun!

\ Snakkes i baren!

Jaja, mhm, hvordan gikk det egentlig med Tone og Maroon 5 i dag da? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...