MKej Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Noen her som gleder der til GTR kommer ut, det blir så utrolig bra. det beste bilspille noensinne. realismen og grafikken slår de fleste bilspill Noen som er enig Her er en demo(bør ha ratt og pedaler før at spill blir noe bra) http://www.3dgamers.com/news/more/1096480041/ Offisiele nettstede http://www.gtr-game.com/
Celsior Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Ja, det ser voldsomt bra ut..! Jeg bare håper det gamle Ti-kortet mitt vil drive det greit. Har du hørt noe om hvilken dato spillet har?
Cursio Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 (endret) I følge gamer.no er utgivelsesdatoen ikke bestemt, men en gang i 1. kvartal. Link Spilt dette jeg og, bare betaen vel å merke, men kan ikke si at betaen holdt så lenge. Må jo kjøre alene uten AI motstand. Men ellers virker det som et godt spill, og topp realisme! EDIT: Fant ut at versjonen jeg hadde, bare var en beta, laster ned skikkelige demoversjonen nå! Endret 11. januar 2005 av CurSi0
Feh Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Har testa demoen for ganske lenge siden (2-3 mnd siden eller.no), men jeg ble ikke overveldende imponert akkurat... det var helt greit, men jeg tror det bare er meg som ikke har helt sansen for bilspill der kjøringen foregår på bane...
Aasgaard Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 GTR ser unektelig svært lovende ut, men jeg gleder meg faktisk mer til Live for Speed S2. Uansett: Ja takk, begge deler!
Desdichado Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 "Correct me if I am wrong" Dette spillets release ble utsatt fordi de skulle ha en samlet release verden over. Kan noen da fortelle meg hvorfor det allerede er sluppet i Tyskland? Er det noen av dere som prøvde SimBin sin mod til spillet F1 Challenge 99-02? Det er i bunn og grunn det dette spillet er, det var der de begynte inntill de fant ut at de skulle lage sitt egetspill. Likte aldri den mod'n, og demoen var jo som å kjøre den mod'n på nytt. Men for all del, jeg skal prøve det når det kommer å se om det har blitt noen bedringer.
Captain Slow Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 (endret) det beste bilspille noensinne. realismen og grafikken slår de fleste bilspill Slår de fleste ja! men ikke Gran Turismo 4 Men GTR ser bra ut, men det slår ikke GT4 BTW. min første (1) melding på gamer.no forumet Endret 11. januar 2005 av Entertainment
Aasgaard Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Slår de fleste ja! men ikke Gran Turismo 4 Men GTR ser bra ut, men det slår ikke GT4 Tror vi kan garantere nå, selv før noen av de tre spillene har kommet hit, at Live for Speed S2 og GTR vil bli vesentlig mer realistisk enn GT4. GT4 blir helt sikkert veldig bra, men GT-serien har aldri klart å leve opp til de mest realistiske PC-spillene som simulator.
Captain Slow Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Slår de fleste ja! men ikke Gran Turismo 4 Men GTR ser bra ut, men det slår ikke GT4 Tror vi kan garantere nå, selv før noen av de tre spillene har kommet hit, at Live for Speed S2 og GTR vil bli vesentlig mer realistisk enn GT4. GT4 blir helt sikkert veldig bra, men GT-serien har aldri klart å leve opp til de mest realistiske PC-spillene som simulator. Du er kanskje inne på noe der men en gang GT alltid GT
TST Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Fikk nettopp vite at GTR lanseres i Norge 25. februar.
OlaML Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 GTR er det eneste bilspillet jeg ser fram til, eller er interessert i i det hele tatt. Om det er det "beste" for vel heller en selv avgjøre. Den merkelige greia med 3 mnd forskjell i slippdato mellom Tyskland og resten av verden har irritert meg, men det er vel bare å være tålmodig...er mange som har bestilt spillet fra Tyskland og så lastet ned filer for å oversette menyer osv, men tror jeg venter til det står i en norsk butikk. (greit med alle docs på engelsk) Kanskje får vi et ferdig patchet spill også, takk til alle betalende betatestere!
MKej Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 Fikk nettopp vite at GTR lanseres i Norge 25. februar. Hvordan fant du ut det?
Aasgaard Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Fikk nettopp vite at GTR lanseres i Norge 25. februar. Hvordan fant du ut det? Vi har kontinuerlig dialog med de norske distributørene av spill. Derfor anbefales det å ta en titt på datoene våre når man er usikker på når et spill kommer. Vi legger ned mye tid og energi på å holde datoene våre riktige, og i tillegg er de som sagt norske (ikke alltid samme dato som i storbritania, som er datoen de fleste andre sider går ut fra). datoer.gamer.no for liste over kommende spill, eller sjekk hvert enkelt spills produktside. Disse finner man ved å bruke søkemotoren vår.
Kris27 Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Har hatt tysk GTR i noen mnd nå, det er helt konge!
Azper Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Er det bare slike racing biler, eller vil det bli vanlige person og sportsbiler som i Gran Turisimo?
MKej Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 Er det bare slike racing biler, eller vil det bli vanlige person og sportsbiler som i Gran Turisimo? trur det blir bare racing biler. Se her før mer info: http://www.gtr-game.com/ Dodge Viper er jo jævlig digg racing bil da
Alt-Ctrl Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 gleder meg faktisk mer til Live for Speed S2. Skulle til å si det samme. LFS S2 og Gran Turismo 4 Må få tak i en PS Two først men Skal uansett ha LFS S2
Celsior Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Fikk nettopp vite at GTR lanseres i Norge 25. februar. Danke sehr. Cha-ching; ned på EBgames og hente ett stk eksemplar da. Ser det ligger tyske versjoner på "pirrat børsen", så ja, jeg lurte også på om det var kanskje en liten mulighet for at Tyskland har fått sin release.
Goophy Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 LFS S2 gleder jeg meg fryktelig mye mer til enn GTR. Bare sjekk ut klippet på liveforspeed.com. Syke greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå