Gå til innhold

Nytt Tool album


Lemkin

Anbefalte innlegg

Tool coveret er upraktisk. Hvorfor lage en ekstra liten tapp med noen jævla briller på? De kunne like gjerne ha tatt et plastcover, et par pappbiter og lagt CDen inne i den. Det hadde funka like greit. Like holdbart, like pent. (og for dere som ikke skjønte den, det er faen meg ikke mye pent å finne på det coveret.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hylo: Det er skikkelig kewlt å ha sånn negativ innstilling! :w00t:

 

Skjønner virkelig ikke hvorfor det skal være så negativt med et litt annerledes og kunstnerisk album. At det ikke er mye pent å finne på det coveret er jo for rent sjøsprøyt å regne :)

 

Jeg kunne jo være like negativ mtp. Lateralus...

OMG! Har jo et ekkelt plastomslag som skal ligge rundt plastcoveret! BUHUU! Blir så vanskelig når man skal spille av skiva, må ta av plastomslaget først..!

Lenke til kommentar

Rolig nå...det er ikkje til å unngå at eit sånt cover ikkje er spesielt praktisk å ha i ei CD-hylle, og det ser ikkje spesielt ryddig ut med eit cover slengande her og der. Har du plass til å sette denne typen cover er det gode ting, synest albumet er kjempeflott eg. Men du må være enig i at det er unødvendig tungvint å få CDen ut av dette coveret kontra eit jewelcasecover.

 

Eit plastomslag kan du sikkert dra av og fjerne. Hadde eg brukt CD-platene meir ville eg vurdert å mikse eit nytt cover til 10,000 Days, om du ofte tar ein CD inn og ut av coveret er det greit å ha den lett tilgjengelig.

 

Dette var ein dum diskusjon om ein fillesak, mister fokuset på musikken. :shrug:

Lenke til kommentar

Er selvfølgelig enig i at coveret for så vidt er upraktisk, men det utgjør ikke noe problem. Jeg får ikke et voldsomt raseri overfor coverdesignet og hater det fordi jeg ikke får pressa det inn i en ledig plass i CD-stativet.

 

Man må kunne skille mellom at coveret er upraktisk og at det er stygt.

 

 

 

Diskutér musikken.

Lenke til kommentar

Aldri vært noen Tool-fan, men dette albumet slo godt an. Er til vanlig å finne i progrock-avdelingen, og her passer jo Tool sånn passe inn. Gleder meg til å se dem på Roskilde! Håper det blir mye fra 10.000 og lite fra det gamle.

 

Ang cover så synes jeg det var mer kult å se på enn praktisk å bruke, som noen var inne på. Men det er detaljer... brenner uansett en kopi til bruk i bilen.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Litt gammel tråd - men men, må få ut det jeg har på hjertet.

 

Jeg ser det sånn (for _meg_, folk har lov til å mene det de vil), 10,000 days er det albumet som var tyngst å bli vant til å like, men jo mer jeg hører på det jo bedre blir det. I motsetning til Ænima, som jeg likte mye fortere.

 

Jeg klarer rett og slett ikke å si hvilket jeg liker best, de er like på noen måter, men også heelt forskjellige. Tror det kommer helt ann på humøret mitt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...