Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykt mange skandinaver på 8 iallfall. Har møtt på et titalls folk som jeg har partya med, har ikke møtt andre enn nordmenn og svensker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er på 10'eren... hakke møtt på noen :\

btw. snart lvl 8 NE Druid.... ah bare digger det spillet :D men synd dette bare er betaen.. jeg synes faktisk at betaen går supert så få ut retailen om 1 uke så er alt greit :thumbup:

Skrevet
8'ern

er med i svensk guild :p

og det blir snakket mye svensk norsk på chatten ;p

(gen chat)

Du vet at du bare skal snakke engelsk i general chat ja?

Det står når du begynner at serveren er engelsk.

Lurer på om blizzard begynner å banne pga det.

Skrevet

Heh...som om det å være på en server med mange skandinaver er noe mål i seg selv. Gir da vel beng i hvor de kommer fra, bare de prater engelsk.

Skrevet

kanskje off topic og jeg burde kanskje lage ny post men uansett.

Lurer på om noen har ett guild på beta 8 jeg kan joine? spiller som horde undead warlock

pm meg med svar

Skrevet
Heh...som om det å være på en server med mange skandinaver er noe mål i seg selv. Gir da vel beng i hvor de kommer fra, bare de prater engelsk.

Må si meg enig, så lenge de snakker engelsk er det samme hvor de kommer fra.

Skrevet
Uff, har ikke fulgt med skikkelig. Må jeg ned å kjøpe en authentication key på EBgames eller hva? :hmm:

glem det.. du er alt for seint ute.. de fleste av oss kjøpte den i slutten av november.. du må nok vente på retail eller håpe på en plass når open beta begynner.

Skrevet
Arrgh! Fikk ikke tak i Pre-order kit(hadde ikke trudd det heller da).

Men ka tid kan vi folk som ikke har Pre-order kit spille FB?

Når final betaen blir open, men når den blir open er en annen sak. Bør vel nesten ikke begynne å spekulere med noen tider, de tidene som er næmest sikre er blizzard tider, men de kan være veldig usikre de også :D .

Skrevet
Står på Blizzard sine sider at den går i neste fase, så fort det blir stabilt nokk

Virker nå riimelig stabilt så langt. Et par "disconnected from server" i løpet av mange spilletimer. :yes:

Lvl 11 dwarf paladin, lvl 9 tauren warrior, lvl 7 human warlock + litt ymse.

Tauren warrior var faktisk ganske moro å spille med, men blir nok dwarf paladin i den endelige utgaven. :roll:

Skrevet
Står på Blizzard sine sider at den går i neste fase, så fort det blir stabilt nokk

Virker nå riimelig stabilt så langt. Et par "disconnected from server" i løpet av mange spilletimer. :yes:

Lvl 11 dwarf paladin, lvl 9 tauren warrior, lvl 7 human warlock + litt ymse.

Tauren warrior var faktisk ganske moro å spille med, men blir nok dwarf paladin i den endelige utgaven. :roll:

Dwarf paldin rox0r

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...