Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Final Beta Update

Thundgot, 08/01/2005

Our technical teams are currently working around the clock to finalize the preparations for the start of the European Final Beta Test. We ask you to bear with us until the servers are ready to be opened. Stay tuned for updates on this website. We are sorry for the inconvenience and thank you for your patience.

 

: dette betyr kansje at denkommer på mandag ?

Lenke til kommentar
Lurer på en ting, hva er det egentli de i Blizzard som sitter oppe "24/7" gjør? Hva er det som tar så lang tid?  :hmm:

Hvis de kunne gi litt mer konkret info underveis så hadde det kanskje vært forståelig at det tar tid, men de er jo tause som..... :no:

det er game masters, de utvikler ikke, det er lvl mye folk som går rundt og ordner opp i problemer

nå er det nok heller teknikerene som holder på med å sette opp nye servere og slikt, og det er de vi venter på, tviler sterkt på at developerene gjør noe annet enn å skrive software

Lenke til kommentar
Prøvde å lage konto nå... Siden er oppe. Noen andre som har prøvd også..... Jeg fikk opp melding:

The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters. :(

 

Andre som får samme melding?

Få en link, slik at andre også kan prøve :)

Lenke til kommentar
Prøvde å lage konto nå... Siden er oppe. Noen andre som har prøvd også..... Jeg fikk opp melding:

The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters. :(

 

Andre som får samme melding?

Få en link, slik at andre også kan prøve :)

kommer ikke engang inn jeg, prøvd lenge nå :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg får ikke aktivert min konto. Linken som er postet over fungerer ikke. Noen andre som opplever det samme som meg?

 

Mooo :hmm:

Det er nok fordi det ikke er helt klart enda. :)

Lenke til kommentar
Prøvde å lage konto nå... Siden er oppe. Noen andre som har prøvd også..... Jeg fikk opp melding:

The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters. :(

 

Andre som får samme melding?

Få en link, slik at andre også kan prøve :)

kommer ikke engang inn jeg, prøvd lenge nå :nei:

Nå kommer ikke jeg heller inn på siden. Ser ut som starten er like rundt hjørnet(får vi håpe)

Lenke til kommentar
Prøvde å lage konto nå... Siden er oppe. Noen andre som har prøvd også..... Jeg fikk opp melding:

The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters. :(

 

Andre som får samme melding?

Få en link, slik at andre også kan prøve :)

kommer ikke engang inn jeg, prøvd lenge nå :nei:

Nå kommer ikke jeg heller inn på siden. Ser ut som starten er like rundt hjørnet(får vi håpe)

Ting ser bedre ut nå ja. Det virker som Blizzard har hensikt med å slippe FB idag. Eventuelt i natt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...