Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WOW siden er oppdatert.

 

 

Final Beta Update

Thundgot, 08/01/2005

Our technical teams are currently working around the clock to finalize the preparations for the start of the European Final Beta Test. We ask you to bear with us until the servers are ready to be opened. Stay tuned for updates on this website. We are sorry for the inconvenience and thank you for your patience.

 

 

Ser ikke ut til at FB går live i dag.!

Endret av Pilgrim
Lenke til kommentar
hmm.. jeg holder på å åpne porter på firewallen, men det står ports 3724, 6112, and 6881-6999 (120 porter!! :no: ) mener de virkelig så mange? eller mener de fra 6881-6899?

Inne i spillet under help står det at du skal åpne følgende porter:

 

3724

8086

8087

9081

9090

9097

9100

Lenke til kommentar

har lasta ned 19 % og det har gått en time.

 

459.68 MB of 2466.43 mb copied

 

downloaded: 74.73mb

 

downloadrate: skifter fra 10 til 25

 

uploaded: 83

upload rate: 23 kb/s

 

det har gått en time siden jeg startet nedlastingen er dette treigt eller sjappt?

 

hva er cb? og er den kiten sån som cd key sån siffere du taster inn?

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg lest hele denne tråden, men for å svare litt på spørsmålet ditt. Jeg tror at nedlastingen av WoW er basert på Bittorrent teknologien, og hvis du har lastet ned noe over Bittorrent noengang så har du kanskje lagt merke til at det, i enkelte programmer, kommer data som blir forkastet. Dette kan være grunnen til den forskjellen som du nevner :)

Endret av NeoTech
Lenke til kommentar
Lurer på en ting, hva er det egentli de i Blizzard som sitter oppe "24/7" gjør? Hva er det som tar så lang tid?  :hmm:

Hvis de kunne gi litt mer konkret info underveis så hadde det kanskje vært forståelig at det tar tid, men de er jo tause som..... :no:

det er game masters, de utvikler ikke, det er lvl mye folk som går rundt og ordner opp i problemer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...