Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

tar det lengere tid å laste ned wow hvis man spiller cs imens? plz svar meg

Du som er sånn super crackz0r haxx0r må da vite sånt vel?? :p

 

Anyway, meget mulig. Jeg vet ikke med CS men med AO så trekker det bare rundt 1K av linjen min mens jeg spiller ...

jeg er jo ikke sån super haxxer men jeg bare sitter der i flere timer å gjetter tall når det kommer noen spill jeg ikke har penger til fordi jeg har sløsa dor mye penger :p til og med en 6 årong kan sitte der og gjette masse tall og kanskje klare det :w00t:

Er du gammel?

Er du under 18, så må du også ha lykke til med å "HÆKKE" VISA sitt system for å få deg konto. ;)

Endret av Naits
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du under 18, så må du også ha lykke til med å "HÆKKE" VISA sitt system for å få deg konto. ;)

Du får jo VISA hvis du er under 18 da... Men det har vert en lang diskusjon på.

Joda, jeg har hatt visa siden jeg var 15-16 tror jeg ... men det må nødvendigvis være penger der også da, hvis ikke blir nok gleden over spillet kortvarig :!:

Lenke til kommentar

Noe rart.. Fikk en mail etter jeg lagde account istad.. de sa:

 

Welcome adventurer,

 

We have changed all requested US CD Keys so they are available for use on the European realms. This will only work for valid US keys that were sent to us.

All the information for the European Final Beta will be available on our web site www.wow-europe.com <http://www.wow-europe.com/>

 

You will have the possibility to register your account for the European Final beta with your valid US key.

 

See you in World of Warcraft soon!

 

Blizzard Europe

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

hva betyr dette?

Lenke til kommentar
Noe rart.. Fikk en mail etter jeg lagde account istad.. de sa:

 

Welcome adventurer,

 

We have changed all requested US CD Keys so they are available for use on the European realms. This will only work for valid US keys that were sent to us.

All the information for the European Final Beta will be available on our web site www.wow-europe.com <http://www.wow-europe.com/>

 

You will have the possibility to register your account for the European Final beta with your valid US key.

 

See you in World of Warcraft soon!

 

Blizzard Europe

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

hva betyr dette?

Det betyr at de som har US keys, kan spille EU FB..

Lenke til kommentar
Noe rart.. Fikk en mail etter jeg lagde account istad.. de sa:

 

Welcome adventurer,

 

We have changed all requested US CD Keys so they are available for use on the European realms. This will only work for valid US keys that were sent to us.

All the information for the European Final Beta will be available on our web site www.wow-europe.com <http://www.wow-europe.com/>

 

You will have the possibility to register your account for the European Final beta with your valid US key.

 

See you in World of Warcraft soon!

 

Blizzard Europe

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

hva betyr dette?

Hvor fikk du registrert cd-keyen din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...