Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

ok.. kan noen forklare meg 2 ting?

 

1: Er det ikke noe vits i å laste ned WoW final beta hvis jeg ikke har kjøpt pre-order saken, eller var closed beta tester?

 

2: Jeg åpnet alle portene på routeren, som det stod jeg skulle åpne (jeg åpnet de i TCP, som det stod jeg skulle åpne dem i med vanlig bittorent). Men da kom det en melding der det stod "Error - failed to connect to tracker"  :cry:

 

Er det XP sp2 firewallen som har skylden i dette?

1. Det kommer en Open Beta som alle kan joine. Så jeg vil si ja

 

2. Indikasjonen i blizzard download'n skal du ikke stole på. Alle kan få den meldingen selv om de har åpnet portene

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sinnsykt lyst til å spille wow. dum som jeg er trodde at det skulle komme ut 16 januar som det sto på cdon før. Derfor gadd jeg ikke kjøpe fb key. Nå som det ikke kommer ut før februar (skal ikke stole helt på det heller) har jeg lyst på en fb key som viser seg å være umulig å få tak i nå. Tipper at de ikke har det på elkjøp i sandefjord... kanskje de har det i larvik eller tønsberg eller noe.. noen som vet om noen butikker nærme sandefjord som kanskje kan ha det?

Lenke til kommentar

Etter at jeg sa at jeg hadde en preorder key har jeg fått en god del mail og PM. En anonym person fra bondelandet har tilbydd meg SYV HUNDRE OG FEMTI kroner for denne pakken :dontgetit:

 

Jeg klarer ikke å ta imot så mye penger, med tanke på at vedkommende er kun 15 år. Han insisterte og han måtte bare ha den, så jeg solgte den til han for 350kr. Nå er den vekke folks :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...